Thursday, March 25, 2010

more awards for me.. :)

x

yeayyy dapat awards lagi lah..
hekhekkk..
tak dapat awards yang bebetol yang tipu cani pon dah ok la kan..
eh tapi ni bukan tipu kan ekceli..
ni awards dalam dunia blog..

thnks untuk fie..
bagi awards untuk i dalam tahun ni untuk yang pertama nye..
baek aja kan bagi kat dakni..
siap state my name yang first skali..

ok ok suda..
kang mahu panjang lebor dok membebel..

  1. Thank & link the person that gave you the award
  2. Pass this award onto 20 10 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic
  3. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award
ok ni plak senarai mereka yang dah dapat awards nih..
siler lah amek dan buat ucapan ok?
kekekek..

sekian mekaseyyy..
:)

p/s::tahniah dak gedik nak start keje 1 april nih..:)

16 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

to dak gedik:tahniah2..hihi

nti la sy jawab bila exam habes..huhu ;))

tq..hihi

eyma said...

sugar2 kapas strawberry; mekaseh awk..hehe :)

dak ngada ,,thx yee ..hik :)

rossoneri said...

haha thanx ye amie...

sweet.ants said...

wahhh terharunye dpt award...
top blogger di hati mu ke??ekeke

thanks neway :)

ArmaniWhite said...

ouhhhh makkk terharuuu.. makkk blogger ngetop gitueee...
mekaseyyy dak bubu

Misz Pinkie Winkie said...

amie
thanks yerk..
tapie blog lin tak best pon.
huhuh

Redbloodsnow said...

wahhh aku pun dpt gak ea amie. tocheee tochee :)

amie said...

cik gulegule kapas,sokey..
wish u luck eh..
:)

amie said...

dak gedik,,
samesame..
:)

amie said...

rossoneri,,
samesame..
:)

amie said...

sweet ants,,
hehehe..
samesame..
:)

amie said...

kak nami,,
samesame kak..
silersiler terharu..
kekekek
;)

amie said...

misz pinkieee,,
samesameeee..
hehe..
tade blog yang tak best la dear..
:)

amie said...

cik zie,,
samesameeee..
:)

Aiza said...

thanks bg award.. nnt dakni wat post sal award neh..

amie said...

ok adekk..
:)