Saturday, March 6, 2010

marah bukan sifatku..

korang tahu tak lagu nih?
lagu kumpulan new boyz..
hahahahah mybe aku agak giler kan..
ramai yang tak suke kumpulan ni aku agak..
tapi biar lah kan..
aku suke..
ape aku kesah..
huahuhauh..
banyak ekceli lagu kumpulan ni yang aku suke tapi lagu ni paleng aku minat..


ni lirik lagu die..



Ku tidak pernah meminta mu
Untuk mengasihi ku
Dan apatah lagi mengasihani ku
Juga tidak sama sekali

Kusedar sebenarnya kita tiada pertalian
Cuma satu arah serta satu tujuan
Mencari keberkatan-Nya

( 1 )
Aku terkenangkan
Saat manis dulu
Tak pernah kau meninggi suara
Bila bertanya

( korus )
Keras hanyalah luaranku
Lembut tetap di dalam hati
Marah habis setakat itu
Tak kubiar berpanjangan

Biar aku berdiam diri
Dengan hati yang remuk redam
Kau tak usah lagi bertanya
Tak ku bersuara

( ulang 1 & korus )

Aku masih mampu tersenyum
Walau hati terluka
Mungkin hari ini duka untuk aku
Esok belum tentu



dan ni lagu die..

15 comments:

Aiza said...

tak tahu punnnn ... lalalala

sugar2 kapas strawberry said...

sy suke lagu meraung..hak2 ;)

amie said...

adek,,
tatau suda..
:)

amie said...

sugar2 kapas,,
suke gak lagu tuh..
:)

sugar2 kapas strawberry said...

lagu tu best tuk org yg bru pas putus..hihi ;)

teh'a said...

dulu suk egak dgn group nie..
tpi lama2 x suke dh! hahaha..

luZ a.k.a peRmataPuTiH said...

bleh than gak la..
layan jew..hihi

amie said...

sugar2 kapas,,
kekekke..
ok la tuh..
dakni pon dok asek nak kecewa aja nih..
kekke

amie said...

teh'a,,
laaa..
nape nye da tak suke?
heehhee

amie said...

luz,,
hahahhaha..
betolbetoll..
layankan aja..

aieOreo said...

oreo layan lagu seperti lagu tiga kupang dan sebagainye..
hehe XD

joegrimjow said...

karok di pagi hari
hehe

amie said...

oreo,,
kekekkeke..
so lagu camnih tak layan la?

amie said...

joe,,
hahahaha tau tape..
best gak kekadang karok pepagi..

amie said...

teh'a,,
hahhahahaa..
so sebab hensem aja lah?
iskkk