Friday, November 25, 2011

budak sekolah, budak gedik, budak budak budak!

korang semua yang terasa!
cececeyy banyak tak agak yang terasa?;p

actually untuk manusia yang bajet comel gedik macam ape je aku rasa..
bahasa melayu kat sekolah dapat berapa?
9G ke?
ke tak habes sekolah?
ke tak pernah sekolah?

macam ni.. :)
sangat = SANAD
adik = ARDEK
kita = ITEW
berubah = BUBA
sihat = SEAT
ada = ADEA
pening = PHEWNING
and and and so on..

tolonglah! bahasa melayu mudah difahami kot..
tapi bila baca ayat kau, semua jadi berkerut kening..

p/s :: ape lah nak JAWDIWWWWW. hahahahahahharammmm! =="

5 comments:

KucingMalaysia said...

Towlonglarh janan mawah sanad ! hehehe ;)

name saye miza said...

saia ta shukew larh pewlat pewlat nieh..wakakaka

Eyriqazz said...

pelat?? hik3...

UniMeOw said...

mmg 2 bhs dak2 skolah..

kdg2 rs mcm dri ni dh tua sgt je sb xphm bhs dyorg tuh..hadeh... =_="

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI