Saturday, March 27, 2010

lagi untuk saye.. :)

weh dapat awards lagi lah..
kekkeke
ekceli dah dapat dah awards ni tapi kene la letak kang abes yang bagi tuh majok..
iskkk..
:)


thnks untuk azeelia nadhirah..
ingat kat dakni eh sampai bagi awards..
:)
aritu dah bagi kat orang kan..
kali ni tanak bagi sesape..
tetibe jadi tamak kan..
HAHA
keh kehh..
mekasey nyway kat yang bagi dakni awards..
kalau awards betol ni dah dapat pulohpuloh riban dah..
kekekek

p/s::suda ok.. :)

6 comments:

Aiza said...

kekeke.. suda oke ? hmmm


brtuah dak amie banyak dapat award =)

amie said...

adek,,
hahahhaha..
yuyup suda ok..
:)

alaaa,,
same je macam adek kan dpaat banyak awards..
:)

~Kak AZZ~ said...

maceh bg award kt akak... tp akak ni jenis yg tak berapa suka nk letak award2 ni... jgn kecik ati ehh... huhuhu...

*Berterus terang lagi bagus kannnn... hahaha....

embun d tengah malam said...

tahniah

amie said...

sokey kak azz..
:)

amie said...

embun..
:)