Saturday, March 13, 2010

(%^$%&$*^*

aku saket hati..
yup memang aku saket hati giler ngan korang..
korang korang lah..
sape yang makan cili terase pedasnye kan..
tapi aku rase korang takan terase pon sebab korang tak penah nak fikir pasal aku..
aku tanye leklok tanak jawab..
semua diam macam langsong da tanak cakap ngan aku..
sokey lah kan..
ade hari untuk aku jugak satu hari nanti..
:)
biler perlukan aku cari aku tapi biler nak enjoy sendirisendiri..
lupe dah kat aku..
sokey sokey..
semua terjadi ade sebab..
bak kate orang..
aku tak perlukan korang untuk hidup..
okay?
end


p/s:: :))))))

19 comments:

rossoneri said...

haish, marahnya..jgn marah2 sgt t lagi sakit gigi, dah la xmo jumpe doc

cikwanik said...

uih.. hari sabtu jangan emo emo lah

sugar2 kapas strawberry said...

dakni..jgn stress..chill la..
sy pon pnh gak lalui bnda ni..tp life ni karma kn..satu hri nti dorg sdr la tu ;)

amie said...

rossoneri,,
uikk..
tak cakap sal gigi pon kene gak soh g klinik..
kekekekke

amie said...

cikwanik,,
hari ape pon kalo da ade org buat akan emo gak..
ekkee..
tade ape lah nih..
just luahan aja..

amie said...

daktu,,
huhuhuhuhuh..
hope 1 day nnt..
maseyy..
:)

ArmaniWhite said...

dik, ko ni ngaruk je keja.. PMS ke apa?hahaha.. ilek2...

amie said...

ngaruk tu ape kak??
hahahaha

ika honey bunny said...

nape ni amie? emosi terganggu ke? cool2.. hehe

ArmaniWhite said...

ngamuk + beruk=ngaruk...wakakakaka

eyma said...

jgn kwn dorg!!!!!jaatla dorg tuu..
kwn sy je ehh..hik

amie said...

ika,,
hahhahhaa..
aah emosi terganggu..
kkekek
:)

amie said...

kak nami,,
wkakakkaa..
pandai aja kan..
iskk

amie said...

dak gedik,,
hahaha..
aah kawan awk aja kan..
kekeke

Aiza said...

xpe2 tanak kawn ngan adik.. majuk ahhhh

amie said...

alah alahhh adekk..
mane ade tanakkkkkk

sweet.ants said...

huhuh nape ni? awk marah sy sbb lame x masuk blog awk komen2 ke?
sori kay klu laa sy yg awk mksudkan..hihi...
keep smile :)

amie said...

sweet ants,,
olololo..
kekke..
tade kene mengena lah..
iskkk
:)

lin said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情