Thursday, March 4, 2010

mari kite cuci mate!!!

bosan je harini kan..
untuk aku lah..
tatau la kalo untuk korang camner..
tapi kehidupan aku selagi belom balek perak camni lah..
kebosanan melanda sampai tatau nak buat ape..


so harini dengan sepakat membawa berkat hati,pale dan diri aku dah setuju untuk buat mende nih..
untuk cuci mate dengan tengok ciptaan 'dia' yang satu nih..
ramai yang suke die aku agak dari yang tak suke die..
ramai yang sayang die..
ramai yang akan rase geram biler tengok die..


ok ok suda amie..
asek membebel aja biler kau bosan kan..
gambar sume ihsan pakcik google..
aku tade kucen santek dan sumel cam sume nih..
sobsobsss..
tatau nape rase nak kucen aku sekarang membuakbuak..
sudahhh amiee!!hohhhh


samat cuci matee..














ok itu yang sumel..
macam mane pulak kalau korang tengok pic kucen yang macam nih?
korang geram tak?
rase nak bela tak?
or korang akan cakap eee geli nye kucen camni..
bagi makan pon korang tanak kan apetah lagi amek bawak balek..











kite semua nak mende yang santek kan..
yup kalau untuk aku sendiri aku mengaku yang aku takan bawak balek kucenkucen itu ke rumah..
dengan keadaan mereka..
tapi aku masih tahu aku juga makhluk ciptaan 'dia' yang tade beza pon..
aku msih sedar diri aku..
aku masih berminat untuk memberi mereka makan..
jika aku melihat kucen sebegitu di kedai aku sanggup turun dari motor dan membeli makanan..
aku bagi mereka makan di atas lapisan plastik yang aku dapat..
kucen juga mahu makan di tempat yang bersih bukan..
aku takan pernah meletak makanan itu di atas lantai begitu saja..
aku masih boleh mengusap kepale mereka..
percaye?
walau waktu itu dalam dompet aku hanya ade cukopcukop untuk membeli makanan mereka..
aku sanggup asal mereka makan..
walau waktu itu aku dapat duet untuk kucen die rumah,,
aku membeli untuk mereka yang lebih memerlukan..
balek rumah melihat kucen aku lapa..
hahahahah..
kesian tapi lame mane la sangat mereka perlu menahan lapa kan..
orang cakap kalau kite tolong kucen sekarang,kucen akan tolong kite nanti..
benar???

p/s::itu bagi aku.bagi kamu???

40 comments:

dizzydude said...

kesian kucen yang kat bahagian bawah tuu..tak boleh tengok kucen-kucen yang macam tuu,rasa sedey sangat..kadang² ada yang sepak-sepak kucen macam tuu..kejam manusia nie!!apa salah nye kasi makan kat kucen mcm tu,kalau tak suka diam aje..jgn sepak²..

amie said...

dizzy,,
sepak kucen??
ouh sangat benci tengok mende tu berlaku..
rase nak sepak balek..
tp ape ley buat..
just ley amek kucen tu then letak kat tempat len..
usap dorang bg rase takot ilang..
huhuhhu..
ape tah salah dorang kat org yang menyepak tuh..

fitri oh fitri said...

wah, gila bnyk entry psala kuceng. leteh dah aku nengok! haha






http://fitridzulkifli.blogspot.com

sayuri said...

uhh sape cakap sume nk kucing chantek jer! benci gile tahap ta bule bla ar kalo tgk org sepak2 kucing.. uhh tade ati perot ooo itu manusia!
selalu sgt tgk budak2 sepak-sepak,tarik-tarik ekor kucing 2... budak kn, mmg la xde akal nk fikir tp yg mak ayah diorg uh ta gheti2 ke nk marah!! adehhh sabar2..
kucing 2 xbuat salah pon kot smpai korang-korang sume nk seksa dea mcmtu..

sI tEDI said...

maceh amie!!

ske tgk anak kucing! kalau lah mereka tak besar2.. comel jek

Misz Pinkie Winkie said...

kucing..
comel jerk kita tengok kan.
lin memang peminat kucing.
dari kecik memang ada banyak kcuing kat kg.
tapie di sinie...pada mula lin bekerja.
lin mula jatuh hati pada seekor anak kcuing..hanya di kedai makan.
bawak balik,,susukan pakai botol,..dan akhirnya mula membela macam-macam jenis kcuing.
kucing buat kita rajin, bertanggungjawab, bersabar ,berdisplin dan menjadi lebey penyayang.
luv u dani,dyna,dania, dillan,dodoi,delola,dol,darwish,duke,dody dan daisy.
tunggu mama balik yerk.
tetibe windu pula pada mereka.

Inora Putri. said...

suka kucing tapi takut ngan kucing actually. kalau gi kedai makan ade kucing2 tuh mmng tak senang duduk. haha.

thanks link itsnoralaa.blogspot.com, amie. =D

nurfaiz shaidan said...

salam and hi.

sangat tak suka kucing.

tp paling benci tgok org seksa kucing

Hurm.

kalo tak suka p0n, takyah la smpai pukol...

joegrimjow said...

baru nak puji kucing2 comey tu semua
ttgok yg bawah
sayu pla....

beLLa.boOlat. said...

saygi kucing2.kucing makhluk Tuhan gak. :)

ika honey bunny said...

wah, penyayang sungguh cik amie kite ni ye. :)

ika honey bunny said...

wah, penyayang sungguh cik amie kite ni ye. :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

uhhhh.

keshiannn oh kucem2 kat bawah tu. ciannnnn.

Aiza said...

erk..yg kucing kat bwh tu kan.. even dye burok n tak chantek , iza de bela sekor tau.. skng dye dah cute dah .. manja2 gtu.. dulu dtg .. comot jek .. hidung pun rosak sket.. kesin tgk..

pes mlm tu , bg dia minum susu n bg makanan sket .. tme tu dia msti tgh lapa kan.. nak wat camner , kami neh brperikemanusiaan... hikhikhik

dulu ahli rumah neh tak suka sgt dia .. skng , siap jak tdo ag.. ishk3..

hmm, pnjng lak komen neh... ekekke.. blah ar. tata

rossoneri said...

owwwww kesian kucing2 kat bawah tu..walaupun kucing tu comot, tp still comel...huhuhu, sbb selalu kesian kat kucing lor, rumah pun dah jadi pusat kebajikan kucing..wawawa tp best!bila time makan je, kucing2 kat rumah n luar rumah tu semua berkerumun kat kaki.

amie said...

fitri,,
nak wat cane..
ramai naa pencinte kucen..
hahahha

amie said...

sayuri,,
marah nye??
kekeke..
yuyup salu tgk budak yang sepak kucen..
tp mak bapak buat tatau aja..
iskk

amie said...

dak tedi,,
hahaha..
tau tape..
kalo dorang tak besa mesti best kan..
oweys tengok dorang larilari..
iskk..
eh masey po what??

amie said...

misz pinkie,,
bg kucen minom gune botol susu??
ololo lame da tak buat..
kekekek..

banyak kucen die..
hehehehe..
yup kucen buat kite blaja banyak manede..
best..
orang cakap kalo nak blaja jage anak mule ngan kucen..
hahaha tatau betol ke tak..
kekeke

amie said...

inora,,,
takot kucen??
kekekke..
kucen tak makan org dear..
iskkk..
sam eje macam kawan dakni..
kalo makan tu ade kucen,samggop aja berdiri atas kusi..
wkakkaka

samesame..:))

amie said...

nurfaiz,,
haaa..
tau tape..
eben tak suke tayah la nak seksa binatang kan..
iskk

amie said...

joe,,
hahahhaha..
seronok je kan tgk yang part atas..
tp biler sampai bawah sayu aja..
iskk

amie said...

bella,,saye sokongg!!!
ni ysg nih..
hahaha
;p

amie said...

ikaa,,
hahahahha..
eniting po cats dear..
dakni 1 umah suke kucen..
huhuuhu

amie said...

cik lolly santekk,,
kesian kannnnnnnnnnnnnn..
kalo kucen cam mu kawe jumpo kawe bawak balek teros kurong lam umah..
hauhauuah..
taktak guro aja..
iskkk

amie said...

adek iza,,
kekeke..
sokey..
suke je dengar citer pasal kucen..
mesti now da sumel je kan..
hikhikk

amie said...

rosso,,
kekekke..
umah da jd pusat kebajiakn kucen.
wahh best tuh..
hehehhe..
waaaaaaaa best nye time makan sume kat kaki..
huhuhu

GiGGLe GaL said...

cat lovers are awesome!

hari ni kita tolong kucen, esok lusa Allah taala akan menolong kita kerana kita menolong kucen tersebut.

ArmaniWhite said...

cumel2 kucing kat atas tu..ailaikk! kucing2 kat bawah tu..errr, hakak pon tanak bwk blk. tp kalo jumpa kat memana, mmg kasi makan.sian dorg kan..huhu.. laki hakak pon kalo kasi mkn stray cat, siap beralas. kalo tgh mkn ayam pedas ke, dia siap jilatkan lagi ayam tu sblm kasi kat kucing. takut kucing tu kepedasan..
insyaAllah..org yg sayang kucing ni, akan murah rezeki...

s y i e r a said...

uih .
comelnyeee .
suka gilaxxxx kuceng2 .
argh !!!

amie said...

giggle,,
aminaminn..
hehhehe..

amie said...

kak nami,,
wahhaahhaaha..
laki uolls sangat baek..
kekeke..
amin kak..
moge kite tergolong lam manusie yang akan di murahkan rezeki tu..

amie said...

syiera..
kekekkeke..
sabar sabar..

Redbloodsnow said...

amie, pic nyau ngan anak ayam tuh super gediks ah. sokka kooo akak tgk...haha

amie said...

redblood,,
kekekek..
saye pon suke yang itu..
hekhekk

Papa meow said...

Yg atas2 tu mmg comel, tp klu terjumpa yg bawah2 tu mesti pa bawa balik. Kebanyakan yg ada kt umah ni pun mcm yg kt bawah2 tu.

X sangka kamu sgt baik ati, teruskan buat baik oke... respek sama kamu.

amie said...

papa meow,,
baek nye bawak lek..
huhuhuh..
dakni kene pk org kat umah ni lg kalo nak bawak lek kucen camtu..

papa lg baek kan sampai bawak lek..
dakni bg makan aja..
sobsss..

teh'a said...

comel kcing2 tuh..tpi kesian gak.
nk tlg tpi org pn xde duit..
x mcm amie..
huhu..^^'

btul2...lw kte baek dgn kucing tuh,kte tlg kucing tuh..
kucing tuh akn tlg kte balek!
kwn org ckp..lw kte exm kan..
kte bgtw kucing kte..
nti msti doa kan or tlg..
lbih kurg cmtuh!
kucing kdg2 dgr pe kte ckp..tpi fham x tw lah kn?

*bace post sal kucing nie wat org nk kucing org balek!!

amie said...

teh'a,,
saye pon tade duet la dear..
hehehe..
haaa,,
betolbetoll..
eh kucen paham la ape kite cakap..
just taley nak bg feedback aja..
hehehe..

eh mane pegi kucen teh'a?

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室