Saturday, March 6, 2010

maaf kalau bagi kau aku tak pernah nak happykan kau..
aku oweys buat kau saket hati..
oweys buat kau nak marah..
ngan pangai aku,,
ngan care aku,,
ngan segalenye..
aku pon dah malas nak bukak fb kau sebab aku akan rase aku tak gune..
ngan setiap ayat kau..
kau buat ok ok aja ngan aku..
tapi aku tahu kau tengah nak marah kat aku..
tengah tak puas hati ngan aku..
aku tanye kau nak cakap pape ke nak gtau pape ke tapi kau cakap tade pape..
tu je kau cakap kat aku..
sekarang nak mengada ngan kau pon aku rase aku tak layak..
aku kan selalu buat kau marah..
maaf sesangat..
aku sayang kau sangat..




------------------------------------

7 comments:

Fida Jai OWN said...

ouh .. apakah ini ? jgn sdey ye ...

amie said...

fida,,:))

Aiza said...

ooh ,, trharunya..

sugar2 kapas strawberry said...

npe ni amie oi????
huhu
chill beb
sbr2..bykkn selawat ok ')

amie said...

adek..
hmmmmmmmm

amie said...

sugar2 kapas,,
thnks..
:))

amie said...

teh'a..
:))