Monday, February 1, 2010

tolong tolong!!!

hari ni sumpah aku petang tahap gaban gilerrr..
ni baru nak rest..
dari pagi aku pegi kelas balek jam 2.3opm..
then balek mandimandi pegi cari client..


ouh ini paleng aku sangat gementar + takot + eksaited semua lah..
pegi cari merate tempat..
asde kene reject dan ade jugak yang bagi kerjasama..
ade 1 ni die macam ade gak la bagi harapan..
esok mybe kami kene jalanjalan lagi..


tadi lepas cari client kami beramairamai pegi hospital..
tengok member yang eksiden malam semalam..
kaki die patah(tulang kaki die terkuar da kaki die)
eksiden dengan kete dengar citer..
ramai giler pegi tengok die..
yelaa,,tem orang saket kite lawat mane tahu tem kite dorang datang kan..


tadi b4 balek pegi kedai moto..
duet tinggal siket aja..
macam tak cukop untuk hidup bulan nih..
ahahahah
mak lak macam tak teringin kol aku..
sedey tak ingat dunie tapi nak wat cane kan..

tanak la mntk dorang kat sane duet..

aku kan macam menyusahkan..
sobss
sudasuda amie..
melalut aja keje ko eh..
ok laa..
nak wat keje VB(visual basic)
tata..


p/s: tajuk tolong tu saje aja.kekekke

3 comments:

Aiza said...

ingatkan pe laa tadi.. hua3..

amie said...

hahaha iza..
adeiii

Aiza said...

hehe :)