Friday, February 5, 2010

otak tatau nak buat tajuk ape

lokasi dalam bilik baru balik kelas..
hahahah
siap cakap lokasi taley tahan..
arini bangon awal..
mybe coz aku tido agak awal malam tadi..
jam 1am itu awal kah??kekkee


semalam agak bertengkar dengan dak gedik..
salah paham atau kejelesan aku yang membuat kami bertengkar kot..
or die yang salah coz tak paham bahase..
lalalalal
sorry nyway..
kaka eja da tegor jangan panas baran sangat cam before nih..
ok aku terima mybe coz aku terlalu panas baran..
biler masok kolej mesti panas baran lek..
banyak tekanan mybe..


petang ni nak wat ektibiti menghabiskan duet lagi..
mari semua berhuhahuha..
ouh aku bukan kaki shopping..
hanye menghabeskan duet ke arah lappy..
sperti biase la kan charger lappy aku da rusak..
nanti nak pergi amek charger yang kau da tempah kat ACER aritu..
dorang da kol hari selase haritu mengatakan charger yang aku tempah da sampai..
rase sayang nak kuarkan duet..
tapi nak buat cane kan..
mende tu penting untuk aku terus buat kerja..
takan aku nak pinjam orang punye aja..
aku seorang yang penyegan ok
ahhahaha


petang nanti gak nak hantar member pergi medan gopeng..
die nak balek kL..
ouh kalau aku ade duet mungkin aku akan balek jugak..
tapi tade duet buat aku akan dudok di rumah sahaja..


esok bebudak rumah pergi buket broga kat semenyih..
under club photograpy..
aku tak ikot coz aku tak sempat letak name da penoh..
siler kasihan aku coz kene dudok rumah keseorangan
ape aku nak buat nih?
on9 aja lah keje kan yang ley buta..
mustahil untuk aku memenuhkan mase cuti untuk buat kerja..
hahahah sabtu sahaja mase untuk enjoy..
ok salam


p/s : sorry again..

No comments: