Tuesday, February 2, 2010

disebalik kesusahan ade terselit satu kegembiraan..

betol ke ayat aku jadikan tajok tu eh?
ke korang rase tak?
kekekee


serabot..
serius itu aja yang aku terfikirkan sekarang..
banyak dugaan,cabaran dan berbagai lagi tok kali nih..
banyak yang tak kena,yang terasa,yang tak jadi..
macam yang korang tahu ip korang bace post yang lepas,,
banyak je problem datang taim cani..
charger lappy aku rusak lagi so aku terpakse gadaikan rm18o untuk beli baru..
bulan 2 ni banyak cuti tapi aku taau nak balek ke tak..
masalah secret + tade duet nak ulang alek kL ipoh..
duet yang tinggal cukopcukop aja (mybe tak cukop pom)
banyak project yang aku kene laburkan duet lagilagi project yang kene pegi sane sini jumpe client..
macam macam lagi lah..


tapi dalam semua tu aku happy harini coz aku da dapat client..
memule ingat nak pegi tengok kedai ici dulux aja (cat tuh)
tapi kat situ kene rijek gak..
kami ternampak company agensi pelancongan..
so i think y not try kan..
so pegi org yang incas kat situ setuju nak bagi kerjasama..
alhamdullilah selesai da bab nak cari client..
 nanti nak contact dorang lek tok deal..

mybe ade yang tanye ape yang aku tengah cube nak buat kan..
kami sekarang da sem 4 dan kami sedang cube untuk buat 1 project..
this is a final project for sub mpm (multimedia project management)
kami kene cari 1 company yang sudi bekerjasama dengan kami untuk kami hasilkan 1 web site tentang company dorang..
dorang tak perlu bayar coz semua ni juz untuk belajar..
but ip after kami selesai then dorang berminat nak amek web site tuh kami boley jual..
dengan syarat kami kene edit siket supaye tak same dengan ape yang kami hantar kat kolej as a final project tuh..
coz ape yang kami hantar kat kolej taley di jadikan bahan untuk kami jual..
so ip our client berminat nak beli web site tuh kami ley letak harga..
and for info web site yang terhasil boley di jual dengan harga yang ok la..
for sure tak bawah a hundred..
y not ip kami da penatpenat buat juz tambah edit siket jadikan teros mende tu duet kan..


ip ade sesape yang berminat nak amek aku buatkan web site tok company korang ke ley la..
kekekek
but not for a company yang da besaaaa giler..
tak mampu la plak nak ikot ape yang korang harapkan..
juz tok company yang baru nak mule ke..
aku tak la terer but ip nak try ape salahnye..
hihihihi



p/s: dak gedik,,ai da start bz yang teramat..sorryyy..((

6 comments:

Azah Rahaman said...

g laa rehat bro.. cian.. xley balik kmpung.. uhuk.. tumpang sedih skang.. btw, cumel tucen tu.. anak2 tucen bro camner yek??

amie said...

huhuhuh izaa..
tu kucen gugel aja dek..
kompem la sumel..
kekekek
tucen dakni???
alaaa tatau la dek..
lame tak balek kan..
tatau da ape citer..
huhuhu

Azah Rahaman said...

uhuk.. miss dorang canagt2..

mieza said...

p/s;brooooo,,,lex r..hahaha..=))

amie said...

miss sape iza??kucenkucen itu??
dakni pomm..
sobsss

amie said...

grrrr miejaa..
hahahh