Saturday, February 6, 2010

blogwalking..



malam ni aku agak kebosanan..
ouh tak dapat aku bayangkan aku nye bosan esok coz esok aku akan tinggal berdua aja..
ramai yang tade coz pegi broga..
dorang bertolak jam 3 am nanti..


dari aku lek makan tadi till now aku dok blogwalking aja..
sume yang followers aku..
yang link dalam blog orang len pon aku pegi gak terjah..
semua yang ade nuff semua kau klik..
ade yang aku klik sampai 2,3 kali..
hauhauhau
so malam ni agak ramai la yang aku hulorkan siket tok naekkan duet nuff..
banyak gak yang aku follow..
lagilagi blog yang berkaitan ngan kucen..

aku adalah sorang yang cinta akan kucen..
so kalo orang yang memang blog die penoh ngan kucen siler la kenalkan diri kat aku..
akan aku salu kunjungi blog korang..
tu pon kalo korang sudi la tinggalkan link kat blog aku nih..
huhuhuh


eh tadi aku dapat gak makan telo bungkos setelah bape hari tingin makan jadah tuh..
uwahh sedapppp nyammm..
hahahah




p/s: aku budak baru belajar tentang blog.pls pls pls beri tunjuk ajar..

7 comments:

Melz said...

tape bro . slow2 kita kayuh .
improve sikit tang penulisan .
cari skop apa yang ingin kita tuliskan dan kembangkannya ngan sambungan ayat :)

Enjoy blogging yeh

ana zara said...

selamat dtg ke dunia blogging..
njoy...!

~ ReD ~ said...

salam singgah..
selamat ber'blogging' yeah!;)

amie said...

thanks melzz..
salu bg tunjok ajar eh kat budak baru nih..
huhuuh
nyway da tgk segment terjah yg video itu.hahah

amie said...

ana zaraa,,
mekaseyy..
hihihih

amie said...

salam red..
mekasey..

Aiza said...

kite2 tapi tak salu citer sal tucen tu.. uhuk :(