Monday, February 8, 2010

korang paham tak ape itu saket?Dan tentang hari ini..




saket perot sangat wei..
aku cube untuk fikir perot ni akan saket untuk 2 atau 3 hari aja..
tapi ni dah bape lame..
aku rase dah lebey 2 minggu or masok 2 minggu..
dalam sehari aku masok kua toilet 4,5 kali start bangon pagi..
bangon je teros rase nak membuang..
paleng seksa biler kat kolej..
aku sangat benci kalau saket perot kat kolej..
tatau nape ngan perot nih..


aku agak aku keracunan makanan coz cam da lame tak baek lagi kan..
tapi aku tatau ape yang aku makan sampai saket cani..
aritu member umah ade jugak yang saket perot cani tapi dorang dah ok..
aku je yang tak baek lagi..
rase macam ape je kalau nak pegi manemane kene fikir pasal toilet..
memalam nak tido kene sapu minyak dulu..
bangon before pegi kolej pon sapu minyak dulu..
tak tenang hidup kalau macam nih..
dak gedik cakap kalau nak baek kene pegi jumpe doc then nanti doc tu cucok..
sobsobsss..
aku tau die tipu aja saje nak takotkan..
aku takot kene cucok


aritu mak aku cakap pegi klinik coz takot pape kan..
tapi aku malas nak pegi klinik..
ok sebenarnye aku malas dan takot..
aku tak suke kene cek DAN kene cucok..
bagi la aku bape banyak ubat pon aku sanggup telan asal jangan cucok..
tatau nape tapi dari dulu dari kecik memang aku takot kene cucok..
ok korang boley gelak


harini kelas untuk penghabisan waktu agak gembira..
lect buat macam kuiz kat depan..
sape yang cepat boley pegi rebot jawab..
tapi aku yang nak jawab ni pon terpakse lah bagi peluang kat mereka yang mark kuiz rendah..
terpakse merelakan mark percume itewww..
congrats kat mber aku sorang tuh coz dari mark merah sampai nak dekat mark aku da..
iskkk sangat tak adil + adil tolong kawan hahahah


esok kene hantar IMA tapi kemalasan sangat..
so malas la nak buat kan..
nanti je lah hantar..
sir tape die ilek je kalau hantar lambat..
lagipon ni first time nak hantar lambat kan..
salunye orang len je hantar lambat..
rabu ni nak pergi jumpe client untuk amek details company tuh..
hope berjalan ngan lancar..
mane tau client tu baek hati nak bagi kami travel skali ngan dorang kan?
hahahha siler gelak lagi


ok laa..
cukop untuk hari nih..
esok kite sambong lagi pot pet keh..
salam dan adiosss..


p/s: sorry dak gedik..ilym..

No comments: