Sunday, February 14, 2010

valentine days vs kenduri khatan..







ade beza tak dua tajok di atas?
mesti la ade kan..
valentine day tade pon dalam hal yang berkaetan ngan islam..
khatan tu plak kan di wajibkan..
so kenduri khatan untuk adek sepupu aku telah di adakan pada hari yang jatoh pada valentine day..
seperti korang tahu mesti la aku balek kampong kan..
hadirkan dirik pada kenduri tuh..
tade maknenye nak sampbot valentine day..
errr hahahaha


merepek dah nih..
semalam bertolak lek kampong jam 8pm..
aku ingatkan petang..
tape la malam pon..
before balek pergi singgah makan dulu..
masengmaseng lapa je kan..
sampai je kat kampong teros tuka baju dan lapor drik kat belakang umah..
lapor dirik untuk basoh pinggan la kan..
huhuhuhuh
basoh ngan abg sepupu aku..
abes tu lepak kat luar uamh dan bawah khemah..
seronok even 4 orang aja..
termasok kakak aku sambel makan bakso..
first time makan bakso
da lame tak lepak camtu..
gelakgelakk dan citer yang mengarot je..


before masok tido kolingkolnig ngan dak gedikkk..
1 years sudaaaa..
hikhikkk..
thanks dak gedik tahan ngan i..
lelebyu much ok..
pomis tak wat hal..


pagipagi tu kene ganggu tido an kuh..
dorang semua kejot soh bangon..
mybe khidmat tulang 4 kerat aku di perlukan..
ok la aku bangon untuk membantu..
melapor diri kat dapor tolong kacau pape yang patot..
bese la aku suke bab kacau kat dapor yang besa nih..
gune kayu kacau yang panjang tuh..
ape ke tah name..
hahaha
then da abes lapor dirik kat tempat cuci pinggan lak..
ngan kakak n laki die..
kami bertungkus lumus membersihkan pinggan yang ade..
da jadi macam catering bahagian pinggan dah..
tapi seronok..


kat situ bermule lah kesaketan aku..
start dengan saket perot dan membawe kepada rase nak muntah..
aku ilek jap..
letak minyak angin dan dudok je..
dah kepale plak buat hal kan..
aku start saket kepale lak..
kat situ aku da taley tahan..
aku masok bilik cube untuk lelap tapi taley..
tapi cube gak..
cube,cube,cube dan cube..
akhernye aku terlelap gak..
tapi kejap je..
tape la kan..
jadi la asal aku lelap dari tak lelap langsong tahan saket nih..


now da sampai kat gombak..
ouh aku sangat penin pk pasal kioskk..
tak senang hidop aku selagi mende tu tak siap..
now nak mandi jap then rehat..
keh tata olls..


p/s:: mushhh yu dak gedikk..hikk

2 comments:

eyma said...

takecare of yourself yaa..

amie said...

i will dear..
thanks.. ;)