Friday, September 11, 2009

award kedue dr qen..kekkeek




award aku yang kedua dr Qenit..yeyeah..maceh qenit..


Syarat-syarat untuk ambil awards ini:

1. Buat Posting tentang Award ini.

2. Linkkan pemberi awards ini di entri itu.

3. Copy-paste Image di atas.

4. Sebelum ambil jangan lupa tinggalkan komentar di entri ini.

ni orang yang kene buat..ip tanak wat,,tape lah..

=kak azie

=samaira

=e world's

=chekleen

=butet

=momok

nk lebey gak..
=opet n nami.kakakkak

4 comments:

PROFkusut said...

ecehh.. haiwan peliaharaan Qen pon kene ke? mueheheheks

capri said...

mesti..
momok tu wajib..
kakakak..
momok aku salu kaco aku ip aku tgh men lappy nih..
die pon sebok nak taep-taep..
so nak sgt kan mok..
amek nih..
hahuahuahuah

miss chekleen said...

cess capri..ko samekan aku ngan si butet n momok!!!!!
cess cess dan cess lagi...

tq la taruk gak name aku..ekeke..
tp aku nie same taraf ngan kucen ke????????adedeh...

capri said...

biler plak aku samekan ko ngan kucen2 yg sumel tuh??
ko sumel ke yg aku nk samekan gan dorang??
wakakakakka