Sunday, September 27, 2009

tag datang dan datang lagi..

tag dari aryana aka mikez..


1.Siapakah kawan yang pertama sekali ketika anda buat blog ini??
- qenit kot..

2.Siapakah orang yang pertama sekali yang memberi anda award
- Qenit penasihat nurakes..

3.Siapakah orang yang terakhir yang membuat anda nangis
- aryana.mlm td jd penasihat aku.haha!!

4.Apabila kamu berbuka puasa apa yang anda makan dahulu
- minum air opkos.tembikai.uwarghh!!!sgt sedap okeyy

5.Bila anda sedang berangan...siapa yang selalu gangu anda
- dak gedik.hahahah

6.Lagu yang terakhir yang anda dengar
- 14hari..

7.Blog siapa yang terakhir anda melawat
- aryana bendahari nurakes..

8.Cerita yang terakhir anda tengok
- ape tah.lupe tajok die.janda meletop kot.kat @15.wkakakak!!!

9.Novel yang paling anda gemari
- adam dan hawa.dulu aku minat bace novel.now da tak..

10.Anda hendak memberi n tag ini kepade siapa
-tanak tag kat sesape.aku tau sume pon da wat.hikk.tp ip kene gak,,aku nk tag kat ton.pls amek.hahhaa


tag dr jura aka ceo nurakes..

1. Apakah yang sedang anda lakukan sekarang?
-buat tag ni lah sambil dok atas katel..

2. Kalau boleh, apa yang anda ingin lakukan sekarang?
-minom air tembikai sepuas2 nye coz aku sgt memerlukan air skrg.sobss..

3. Apakah nama neighbour anda yang anda tahu?
-tanak gtau.kang pemes ade kat blog.hahahha

4. Bilakah kali terakhir anda bercuti dengan rakan-rakan/ahli keluarga/perempuan simpanan/lelaki simpanan/ seorang diri?
-lupe la.tp g genting aja ngan member..

5. Jika tiada orang di sekeliling anda akan..?
-wat pape yg patot..

6. Warna langsir kegemaran anda adalah..?
-tak suke pk sal nih..

7. Apakah perangai rakan anda yang anda paling menyampah?
-nyusah kan aku..

8. Siapakah rakan anda yang paling kelakar?
-propp=mangkok giler
-chekleen=giler kose

9. Yang paling tak kelakar pulak?
-tah.huhuhu

10. Anggota badan anda yang paling hot?
-sume.kakkakakak

11. Anggota badan pasangan anda yang paling hot? (*feedback pembaca blog anda kepada jawapan anda adalah tanggungjawab sendiri heheh!)
-nape ade lg nih??huhuhuh
-tatau nk jawab ape..

12. Siapakah celebrity yang anda paling suka tengok kat red carpet?
-diri aku sendiri.wkakakak!!!

13. Apakah perkara yang anda wajibkan kepada semua pasangan anda lakukan kepada anda?
-errr..kish mulot aku.hikhikkk

14. Adakah mereka suka melakukannya?
-hekhekkk

15. Perangai anda yang anda paling tak suka?
-panas baran..

16. Perangai anda yang anda paling suka?
-tanye awek aku..

17. Kalau anda boleh belasah sesiapa sahaja pada masa sekarang, siapakah orang yang anda nak belasah itu?
-ermm,,bia la rahsia..

18. Kalau anda boleh pilih apa-apa kerja, apakah kerja yang anda mahukan sekarang?
-propesional disainer in multimedia..
aku tatau ni keje ape..hahhaha
terpk teros..
-penembak tepat..

19. Jika anda seorang yang sangat kaya dan dibenarkan memelihara anak-anak ikan, siapakah yang anda akan pilih untuk menjadi anak-anak ikan anda?
-erkk..dosa..wkakakak

20. Adakah anda bahagia?
-dunno..

pon tok ton..
tapon tanak tag sesape..

6 comments:

Mikez Al-Ahmad Sabri said...

hauhauah.. nanges eh? sori la beb. aku bkn marah ko pungggg..ahakss

capri said...

aku tau ko tak marah aku..
hehhe..
thanks teman aku malam td..

miss chekleen said...

aku giler kose?????????

capri said...

ko mmg giler kose kan??
huahhahau..
maap s/u nurakes..

PROFkusut said...

capri said...

aku tau ko tak marah aku..
hehhe..
"thanks teman aku malam td.."



haaaaaa!! korang wat aper mlm tadi??
huehueheuheueheuheu

capri said...

erkk propp..
capat aja ko dapat tangkap kan??
huhauahuah..
tak wat pape pom..
cukop tok mengeluarkan air,,,,,
wkakakakak!!!