Monday, September 21, 2009

kebosanan..

aku nak lek perak laa..
tatau nape..
tp aku rase raye kali ni sangat la tak besh..
raye kali ni pes taim aku tak dok uma nenek aku lebey dr 2 hari..
malam raye aku lek,,
malam pes raye tu aku da ajak mak aku balek..
rase cam aku tatau nk wat ape kat sane..
dok kat gombak ni plak,,
aku tatau nk wat ape lg..
nk merayap,,
kawan tade..
sume lek kampong..
nk g men bowling,,
aku bosan lak nk men sesorang..
nk lek perak laa..
ngan member..
bosan2 ley g men bowling ngan member yg 1 kpale ngan aku..

nk citer,,
petang td aku g kepsi..
hikhikk..
ade minah tu jage konter..
lom sampai kat aku,,
die da senyum2 kat aku..
aku pon senyum laa..
die dok tgk aku jeee..
tah ape kegatalan aku sangat berleluasa tem tuh..
wkakakaka..
aku pon tgk2 die..
aiseyhh..
maseng2 tgk same tgk okeyy..
las ade mber die dtg mntk die duet raye..
die kate,,
tggu dpt gaji..
aku cakap la,,
duet raye sy??
die kate,,
meh no tepon..
nnt da gaji sy kol kite jumpe,,sy bg..
huwarghhhhhhhhhh!!!
otometik meset dak gedik masok..
wkakakkaka..
teros aku cakap nnt sy datang lg..
hauhauhauhau..
aku rase mamat belakang aku mesti paneh coz kene tggu lame..
wkakakak..

N aku nk gtau,,
muke awek tu cam muke jura..
wakakakakak..

p/s;sory dak gedikk..die yg mengedik ngan ai..ai tak ngada pom ngan die..wkakaka..ton,,aku tau ko usha blog aku..jgn ngadu ea..heppp..kakkak
tata

16 comments:

PROFkusut said...

ko memang gedikkkkkkkkkkkk
wakakakaka

maiyah said...

Salam lebaran dik.. sempoii ler adik :D

capri said...

propp,,
huahuauauh..
die yg gedik..
ape lak aku..
aku inesen aja..
wakkakkakak

maiyah,,
hheheheh..
maceh kak..

Adryyana nyer said...

weyh, buhsan aku tgk pix dak gedix, tuka len.!!
aku bkn kaki rep0t tau, dak gedix yg tgk sdr.. dak laki, sume mmg gatal. dak gedix pon ley gatai, t aku nak ajo dier jd cam aku duluk, huahua..!!

capri said...

budus yana..
kang aku tuka laa..
hohh..
ko plak eksaited nak tgk pic die ea..
mesti ko tiap kali in blog aku,,
ko tatap pic die dulu kan??
hahuahuahuha..
nk ajar die??
ajar laaaaaaaaaaaa..
hukkk..
die setie ngan aku aja..
kakakkakak

capri said...

weh wehh..
ton ke??
huauahauhua..
maap yana..
aku pk ko..
wkakakakak..
adei adeii..
ton,,
die da marah..
sob sobss..

Adryyana nyer said...

ha la, aku r neh. lantak ko, dier mara tau!! klu aku da maki da, seb la dak gedik ley kaber mulot ie, klu aku da lame kene sembur, huh!!

capri said...

ko gtau die eaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ke die tgk sendiri blog aku nih??
huhhuhu

Samaira said...

wah market tinggi en capri ni kekeke

Adryyana nyer said...

dier tgk sdr, skg ni aku ngn dier ar, huahua.. tippoo aje..

capri said...

samaira,,
mane de...
minah tu yg bute kot..
kekkekek

ko ngan die ton?????????
uikk??
korang kat mane??

PROFkusut said...

daripada ko upload pic dak gedik.. bek ko upload pic momok ko..
muehehheheheks...

capri said...

aku tade pic momok laa..
lgpon aku tak suke amek pic kucen..
sgt berpegang pd kate kakak aku..
hauhuauhaua

Adryyana nyer said...

aku ngn dak gedik kan raye joho taun neh, wuakaka..

chipsmore said...

muka jura???? hehe ;)

capri said...

ton,,
raye joho?????
kampong sape tuh??
kampong ko ngan dak gedikk bukan perak ke??

cik epal,,
yee cam muke jura ceo murakes kat kapet tuh..
kekekekek..
tp jura lg cun kot..
hehehhee