Sunday, September 27, 2009

hanye berharap..

seseme aku maken terok biler aku sampai perak..
ubat pon tetinggal..
hukkk..
sangat tak slesa..
nk on9 pon cam tade mud..
jap on..
jap op..
dak gedik nk kol aku pon aku tak bg coz tanak die dgr seseme aku yg terok nih..
tanak cani..
penat..
penat tok layan skt pale..
penat tok layan seseme..
penat tok batok..
penat tok tahan saket tekak..
penat tok tahan mate aku yang panas..
penat tok tahan napas aku yang panas..
tolong la bg aku rase sehat wlau sehari pon..
tade rase saket pale yang wat aku nak pitam..
tade idong aku yang asek nak sumbat pai aku benapas ikot mulot..
tade mate aku yang panas pai kekadang berair..
tade napas aku yang panas pai aku tak selesa tok wat pape!!!!
sume wat aku penat tok rase saket..
hope tade yang lg terok dr brite ape yang aku da dpt g cek aritu..
hope tu la paleng last..
mybe ade yang tau..
dan ramai tatau..
bia la..
huhukkk..

5 comments:

PROFkusut said...

wehhh lama nya sakit..
ko sakit apa?

Mikez Al-Ahmad Sabri said...

ilek2. aku sian kat ko tapi aku geram bila aku suh ko mkn ubat, byk lak alasan ko bg. xska mkn ubat la, xbeh mkn ubat la, bla bla bla..

alasan ubt tertinggal tu dah alasan no bapa ratos dah. masa ubat ada depan mata tak plak ko nk telan. tak nak saket tapi ubat takmo makan. kalo ko ni tarap2 adik2 aku dah lama aku humban dlm sg biar k.o terus pun takpe. btw,smuga ko cepat sembuhh..

(pestime aku taip dgn seriusnyaa)ahah

capri said...

propp..
huhuhuhu..
aku tatau la..
seseme n batok kau ni tak baek2 lg..
maken terok je..
aritu aku g cek kinik,,
doc tu soh g krajaan..
nape tah..
yg skt tu,,
huhuhuhu..
tak penting pom..

yana,,
bukan alasan la..
aku siyes tertinggal..
aku makan gak eben aku degel cane pon..
ip aku tak tahan,aku akan cr ubat gak..
huhuhuhu..
aku tak sengaje weh tinggal ubat tuh..
hukk

miss chekleen said...

capri..ko saket pe?
sesema eh?
moga ko cepat sembuh ea capri

capri said...

maceh chekleen..
huhuhuh