Thursday, September 10, 2009

sory..

mud aku kacau bilau sekarang..lam kelas ke ape memang kekadang aku lagi banyak senyap..ip aku banyak cakap tu,,tu tande nye aku try wat-wat epi..kang ip aku senyap sangat lect aku riso lak..dok tanye aku paham ke tak ke ape..yelaa,,aku salu bising lam kelas kan..kekekke..ok ok..siyes..pale aku salu pusing tak tentu hala cam kompas kene letak keliling besi..wkakakaka..adeiiiii..ape la nak jadi ngan idop aku nih..wat pape sume nak ikot pale sendiri..tade mud pon,,ikot suke aja..iskkk..ade pape nasihat tak???cikguuuuu proppp,,ai nids konselling prom yu..plss help me..huahuahuahuah..

6 comments:

PROFkusut said...

ko ada masalah percintaan ke? jgn campur aduk masalah peribadi dengan kerja.. :)

capri said...

cinta????
tak lah..
aku tatau la..
mud aku skrg ni asek tak betol aje..
hukkk

PROFkusut said...

abih tu kenape?
adakah ko rase tersisih?
lalalalala

capri said...

tersisih?????
nk cakap ye la..
huahuahau..
jiwe kabot..
kaco bilau..
tp tatau nape..

PROFkusut said...

tu petanda2 awal jiwa kaco..
meh aku tolong register kan kat Tanjung Rambutan.. dah dekat dah tuuu....
wakakakaka

capri said...

hohhhh prop..
ko ni kannnnnn..
abes la ank murid ko..
adeiii