Tuesday, September 15, 2009

hari-hari terakhir..

kakkakak..
title cam ape aja kan..
huahuahahuha..
arini aku da abes exam tok paper yang terakhir,,
paper digital audio video..
kul 3 petang..
aku dapat wat lam kelas kali ni..
bukan lagi lam dewan..
nape tah name aku tercampak masok lam golongan kelas..
padahal kelas salu nye untuk budak ripit aja..
tape laa..
best gak..
yang tak best,,
ape yang aku bace,,
banyak tak kua..
dan ape yang aku tak bace banyak kua..
cam hampeh..
aku stadi malam td pai kul 6am..
naseb baek ape aku bace ade gak kua lam esei..
dpaat la gak aku 1o mark full lam tgn..
bahagian b je aku cam sengal ubi..
aku ade tinggal..
sobss..
aku cube tok pk kan jawapan nye tapi tak dapat gak..
so jalan terakhir adlah tinggalkan aja..
sejam aja aku lam tuh..
tak sampai pon ip aku tolak2 mase aku termenung bagai..
ahuahuhuahu..
tu je..
aku malas da nk pk..
exam da abes..
kames aku lek kL..
tak saba..
iskkk..
tp tensyen-tensyen sal exam,,
aku epi da..
hikkk..
sal result akaon aku da kua..
yeyeah!!!
aku dapat A..
hikhikkk..
kompem-kompem aku da terjamin dapat wet raye dr lect aku miss farah..
hehehhe..

6 comments:

The Official Miss CHEKLEEN said...

asal exam ko da abes??
xbestnye...
lagi best aku ase if hari2 ko kena ngadap paper exam...hahahaha~

PROF said...

tahniah ko dapat A akaun..

Samaira said...

en capri shoutmix x de ker hehe

amie said...

hohhh chekleen..
geget tau ar..

macehh prop..
kekkeke..

samaira..
aritukan ade prob nga blog..
so dilet jadah tu..
huhuhu..
coz loading die lame giler..

The Official Miss CHEKLEEN said...

ko dapat A akaun??
taniah gak dari aku....

amie said...

maceh chekleen..
kekkekeke..
nasib je tuh..
dakni sengal ubi je sal pape yg ketan maths senanye..