Wednesday, September 16, 2009

sambungan berantai dr prop n mikez..

wkakakaka..
cam beh lak..
ok,,
aku nk sambung sal cetez kat kapet piptin..
aku tak paham biler budak daja 5,6 cet kat kapet..
gaye cet cam budak da umo 18,19..
kawan aku pai tertipu..
kakakakaa..
tp kawan aku on je coz dapat kedit..
wehhh anak gadis 1o taon,,
ko ni mak bapak bg duit g sek ko g hantam topupkan laki yang ko tak kenal pom..
laip mane weii???
yang laki pom,,da di bg,,takan tanak amek kan>>
pastu kapel..
aiseyyy..
kenal baru 15min,,
da kapel..
ni aku sungguh tak paham..
da terdesak sgt ke sampai macam tuh??
pastuh dok tayang kat kapet..
mamam syg papa la..
abg syg b la..
b leb bby pai kiamat la..
WTF????
pastu da putos...
makaih..
kalah org baru bercerai..
AT10tion!!!
aku baru putos ngan si polan..
wkakakkaka..
tak rase cam euwwww ke??
hauhuahahuahua..
mntk topup??
ni pon aku salu alami..
kejap2 rikues..
pk aku ni tokey topup ke??
awek aku pon aku tak topup kan tau tak??
pastu kalo ko skendel ngan aku ke,,kapel senyap2 ngan aku ke,,
ley trime akal la..
mybe ko RINDU kat aku ke kan??
huahuahuhauah..
ni kawan ngan aku pon meset 1,2..
adeii..

pas NO???
aku sangat la pantang kat manusie camni..
aku bz weh sebagai student yg berjaye..
kakkakka..
tade mase la nk lyn msj yg tah pape..
ai..nk kenal ley??
pastu aku tye sape,,dpt no dr mane..
yg si bongok lak dok ckp ce la teka la bgai..
g matik la manusie..
adoiii..
ce ip da dpt no tu ko jage leklok..

pas PIC???
ko pk ko da bagos sangat??
aku tau la aku ENSEM..
akkakakaa..
tayah la nak pas2 bagai..
a bg b..
b bg c..
c bg d..
rase nk trajang tau tak????

jdkan kapet tmpt siyes???
ape kehidupan korang camtu ke??
tak de laip??
situ tmpt lepak je lah..
ilangkan bosan..
kalo kat lam tu org kate syg ko,,
pk kat lua die syg ko??
tetau die da ade minik bagai kat lua..
ko bukan kenal die pom..

saiko aku??
ade aku kesah??
cak cak cak..
kakakkakaka..
pasal nik ape bgai..
adeiii..
aku kat kapet pai ade yg sala pk org tu aku la bgai..
aku ilek je??
tade pon nk maki gado ape sume..
pk leklok la manusie..
sume pon ade akal..
sume pon da tau kapel bagai..
keh cetez2???

SAMBUNGAN LAGI..
saiko aku kate aku tayang pic mod kat kapet..
ni aku baru tingat..
wehhhh manusie yang berkate demikian!!!
aku rase sangat la mahu trajang korang masok lombong..
uwaaahhhh!!!
kenape la mesti manusie cam korang idop kan??
meh aku nak gtau ea..
ko nak citer aku tayang pic mod kat kapet ea??
meh meh..
aku rase,,
aku ade amek pic mod CEM sahaje dr blog die..
itu pon setelah aku TANYE die..
ulangan..
setelah aku TANYE die..
aku nk amek pic die n pic dak bby iz..
bukan tanpe kebenaran okeyyyyy..
THEN,,,
ko g tye mod,,
adakah no aku berdapta kan mms or mmsx????
ni jawapan ip dorang ley cek..
tak!!!
siyes aku hangin wehh ngan korang-korang yang tudoh aku melulu ranpe usul perikse!!!
ni mendatangkan marah beta..
cisss..
aku tak daptar pic,,
celah mane aku nk anta gambo dorang???
pinjam simkad ko??
hohhh!!!!
pk dulu la weh b4 ko nak kate camtuuu..
tatau la ape motip korang..
adakah kerane aku in kapet dan korang paneh ati??
tp aku tade cr pasal ngan korang..
sbb aku PENAH cet ngan awek korang ke??
nk gtau lg skali meh..
aku takkan tego orang ip orang tu tak tego aku..
lg2 aku tau dakgedik aku tgh skod..

sgt panas ati..
ip ade yg saon aku bajet HOTTTT kat kapet..
wakakkaka stetment bajet hot okeyy..
dr aku stat cet pai skrg,,
mesti ade yg saon aku bajet bagos la,hensem la,pemes la..
wehh si polan-polan jejake yg bonggok!!!
ip gel tego aku,,
aku ke yg salah??
aku ke yg soh dorang tego aku??
pk aku anta meset kat dorang tok tego aku??
dak gedik cun..
adakah sala aku kapel dgn beliau??
yeee,,
aku tau awek aku cunnnnn..
wakkakakak..
tp tayah la nk jeles pai meset aku la bgai marah2 aku dpt die..
ape motip pai aku pena dpt meset dr jejake or tah la..
yg saon aku tak layak tok minah cun cam die??
amboiiii..
aku HENSEM okeyyy..
hauhuahuahuahua..
(ip tak,,takan sampai ade awek yg pras sbb tak dpt aku kan??)
hhauhuaua lg..
mybe la,,
aku kawan ngan awek korang..
kawan je..
ip ko jage awek ko leklok,,
dorang tak lari kemane la..
aku pon tanak..
mybe ade yg kawan ngan aku kat kapet pon coz nk cepat pemes..
motip??
kakakak..
sbb aku salu cet??
aku cet,,
ngan mod aja..
kawan aku bape kerat la sgt kat kapet tu pom..
susa la jd org pemes ni..
kan PROP,,MIKEZ,,RISS??
salu aja jd tumpuan org ramai yg bergelar cetez..
ni baru cetez..
ip jd mod..
teros kene cam qenit n jura..
wkakakkakaka..
sory masokkan name korang..
aku tau korang suke kan kan kan??
huahuauahau..

p/s;pesanan tok yg ADE pic aku,,tlg la simpan leklok.aku sgt panas ati ip mende tu jd.cukop la skali.aku tau aku sgt HENSEM.tak pelu la korang nk pas2 kat sesape.ip ade yg nk,,siler la tye aku dulu.mntk diret teros kat aku kan bagos.siyes aku sgt rase nk marah jd mende nih.lg marah rasenye dr org yg pas no aku.aku bukan artis yg korang nk wat camtu.keh???
-capri

16 comments:

riss mazhab telili said...

pas numb ngan pic plg hangen.huwarghhh

Samaira said...

oit en capri
nik pe kt @15 hehehe
lalala

PROFkusut said...

wakakakaka..
nak gelak guling tgk cap membebel...

lalalallaa

mikez . aryana : said...

sebok je nk tiru2 aku wat entry pasal kapet. allallallallalla.. hauhaua

miss chekleen said...

wakakaka...ko pown wat post sal nie gak??adehla~pencurik tol ahakz..
tape2 aku bg gak tanda bagus kat ko=i like this..hahaha~
senak weh perut aku tgk korg neh...

>>>tp aku taleh gak tgk bebudak hingusan dok papa mama..eiiiiii geli aku..

maiyah said...

sempoii :D

capri said...

ahkak riss..
aku sgt angin tem pic aku tersebar aritu..
a bg kat b..
b bg kat c..
c bg kat d..
bla bla..
cam nk g sepak je si a tu pai lekat kat dinding..
huhhh..
pas no tayah ckp r..

cik samaira,,
dakcapri..
capri..
sayeinesen..
kekkeke..
awak??

hohhh propp..
kekekkeke..
aku nk gak membebel sal cetez..
lame gak nih pendam..
huahuauahuha..

huhhh yana..
hehehhe..

chekleen..
akkakaakka..
maceh bg tande bagos..
hikhikk..
jgn la ckp camtu..
huhuuhu..
tak kesa la ip dorang nk gune bahase pggilan camtu..
but kat kapet gune sy awk da la..
ni nk gak g tau dunie..
adeiii..

maiyah..
macehh..
kekekek..
cetez gak??

PROFkusut said...

tak tahan...
bajet ensem lak ko!!
wakakakaka :)

((gelak guling2 .... ))

weh hati2... gambar kite ditangan dowang.. kang kene mandrem... subhanallah..

aku nyesal bagi pic aku kat pompuan tu

capri said...

wakakakakka..
da tu..
aku tak la pasan..
dorang yg memerasan kan aku..
huhauhuaahuha..
kemarok doww dorang??
erkkk,,
mandrem??
ade ke yg sanggop wat camtu??
oh tidakk..
pls gtau dak gedik aku syg die ip itu berlaku..
huauhahaha

PROFkusut said...

huakakaka..
ko jgn..
ada kes cetez kene mandrem..
tak caye ko tanya mod!

nolez said...

wakaka geli sgt2 tang mama papa 2. (cm ain ngan riss)

capri said...

siyes ke prop??
huhuhuhuh..
pasni tanak la bg pic da..
hehhehe..
kene mandrem jd ape??
suke kat budak tuh??

wakakakkaka nolez..
wakakkaka
wakkakaka
wkakakaka..
ahkak riss???
oh tidak..
hikhikk

nolez said...

x cye? g la tny riss. mst dia marah ko asik2 tny2 mama ain dia
muahahahahahaha

capri said...

die marah??
tanak la..
huhuuhhu..
takot aja..
kekekek

PROFkusut said...

weh kalo dah kene mandrem apa2 pun leh jadi..
leh jadi budus.. gila dan last2 meninggal...
takottttttttttttttttttttttttt

haha
bagus.. takde dah budak pompuan tu meset aku lagi lepas aku sound dia pagi tadi...

capri said...

adeii..
sgt saiko ip mmg ade yg camtuh..
aku nk tau la sape minahhh tuh..
eh eh,,
dulu pena ade minah calkom rikues aku..
byk kali gak..
las2 ade minah gak kol aku gtau sal mianh rikues tuh mmg salu mntk topup..
kakakkaka