Saturday, September 12, 2009

kengantukan tahap sengal momok

aku benci la buku nih wehh!!!taley ke buku ni tuka jd boley bercakap ke,ade pic bidadari ke,ade lagu ke ape yg ley wat aku suke nak tgk buku niii..uwaaa..ni aku bukak baru siket da ngntok thap cipan..cam syiall laa..esok paper aku kul 12..ape aja aku nak jawab kalo cani???hukkk

6 comments:

chipsmore said...

jawab la sal bidadari...hehe ;)

capri said...

jwb sal bidadari??
mesti bes..
yelaa..
senang je nak imejin bidadari..
hikhikk

mikez . aryana : said...

nk sgt ada menda beh2 ko gi je beli kad raya yg ada bunyik2 tu. amik tu tampal kat paper exam ko tu

riss mazhab telili said...

ak pon exam.mencik tol taleh nk ngumpat

riss mazhab telili said...

ehh salah entry lak ak komen wakakak

capri said...

yana;hohhh..tampal kat ketas exam wat pe..
aku nak kat buku..
kekekkeke..

riss;wakakakakak ko nih..adeii..
aku taley nak puyes2..
hhuuuhuh