Tuesday, April 6, 2010

semua cakap pasal nuff..

wehhh korang yang dok kuarkan pasal nuff..
pasal cek nuff itu kan..
aku jeles nih..
tak kesian ke?
sobsss..


eh tapi sebenanye aku dah lepas rm5o..
tapi macam nak kumpol lagi..
tapi macam geram lak kan tengok korang dok kuarkan pic cek nuff..
macam td aku tengok cek nuff dak tedi..
uwahhhhh ratosratos wehhhhh..
sape aja nak bagi kan..
dak tedii,,
saye jeles akan anda tahu?
sobss..


korang rase aku patot tebos ke tak eh duet tuh?
ke nak kumpol lagi biar jadi ratosratos?
rase macam btter kumpol aja kan..


p/s::mood eksaited nuff dah ley tebos.muahahhaha

12 comments:

niera the story said...

ele mara ade.
lek suda. hahah

rossoneri said...

better tebus, sbb kalo biarkan, nanti susah dapat buffered..kiranya nanti xdpt banyak ads...ni baca ramai blog cite pasal benda nih

embun d tengah malam said...

tebus saja u

Wanita Mutalib said...

akak ader 5 hinggit ajer..


























lagi takde sape cian kan hee..

sweet.ants said...

tunggu smpai seribu
baru puas ati nk belanje..hehe

Aiza said...

erk ?

sy tak kai nuff.. skian =)

amie said...

nia jeles....................
:)

amie said...

rossoneri,,
siyes ke?

amie said...

embun,,
tu lah pk camtu gak..
hehehe

amie said...

kak wanita,,
alaa..
nanti naek jugak..
:)

amie said...

sweet ants,,
tp ade yang ckp kumpol susa dapat buffered..

amie said...

adek,,
tak pakai suda..
:)