Thursday, April 15, 2010

balekkk!!!

away to kuala Lumpur..
ouh tak sabar nak mengedik di sana..
dan yang penting boley mengecet di kapet..
hikhikk..
abg ramos kat kapet nun dah bagi warning kalau aku tak masok cet malam khames siap aku..
hahahaha..


ok perak coti sampai isnin..
dan kebetulan esok aku tade kelas..
so peluang untuk lari balek gombak..
lame dah tak balek..
mane tau kLcc dah tambah lai 1 bangunan kat sebelah die..
hahahahha..


p/s::happy okay.. :)

6 comments:

Aiza said...

klcc tak brtambah satu bngunan pun.. tetap segi tiga macam tu.. huhuhuhu.. ooops , sgi tiga ke eyh ? hmmm

sila mengecat ,,, ari neh stacy ada.. kehkehkeh

Mr feckry said...

klcc tak tambah, yang tambah adalah jem sebab lu balik kasi tambah jem sekereta di kl.hahah..jangan mara

sugar2 kapas strawberry said...

selamat hols!

amie said...

adek,,
hahahahaha..
segi tiga?
betol kot..
huuhuhu

tak cet pon..
tak sempat + malas..
hahaha

amie said...

freckry,,
hahaha..
jem?
wa g memane naek bas..
:))

amie said...

cik gule2 kapas,,
dakni coti bukan lame pom..
:(
anda biler coti?