Thursday, April 22, 2010

aku kesibukkan yang teramat..

da lame giler tak update..
bukak blog ni pon da jarang..
maaf yee sume..
kesibukkan ni just sampai tgh bulan depan..
habes tu aku da tak sibuk sangat da..
da habes sem4 ni je..


sumpah cakap sem4 ni adalah sem yang paleng memeningkan..
semyang sangat membosankan..
sem yang sangat menyusahkan..
sampai aku rase nak benti kolej..


penat dah nak harong..
tido pon dah lambat..
jam 3,4 pagi baru tido..
tu pon susa nak lelapkan mate coz fikir pasal kerja..
kerja yang tak pernah siap dari dulu..
asek kene buat balek then ade masalah..
orang cakap tu dugaan untuk jadi orang pandai..
tapi aku macam da tak tahan..


mum aku suroh sambong stadi amek deg@bec..
tatau nak ke tak..
kalau tanak macam mak aku mengharap aku sambong..
tapi kalau nak macam taley nak bawak..
dip ni pon aku da macam nak benti..
ape lagi kalau nak amek deg..


tengok la dulu..
kalau nanti mane tau dapat kerja ke kan..
and kerja tu da ok da stabil..
aku go on dengan kerja aja..
kalau tak aku terpakse la ikot cakap mak aku..


bape hari ni aku mengabaikan fon..
dan secare tak langsong aku mengabaikan dak gedik..
kesian die..
hehehe..
malam tadi tido kul bape tah then kul 7 dak gedik kejot la macam biase..
die ingat aku g kelas kot padahal aku ponteng...
die gtau aku angkat time die kejot tu tapi aku diam..
hahauhuaah..
aku tetido lek kot time da angkat tuh..
adeii kesian die..
ampun yeee..


p/s::mish mase nak huha huhaaa.. :((

8 comments:

cikwanik said...

mamai r tuh

eh eh.. jgn down

selamat berusaha!

sebelas said...

adeh leh lka tertido time pakwe col erk hehehe

amie said...

cik wanik..
huhuhuhuhuhuhuh...
da down da nihhhhh

amie said...

sebelah,,
awek la..
:))

eyma said...

sokeyyy... (:

eyma said...

sokeyyy... (:

sugar2 kapas strawberry said...

hohoho..smbg jela deg..bkn rugi pape pon ;)

amie said...

cik gule2 kapas,,
awk tu tabah dan pandai..
saye ni haa bengap siket..
huhuhuh