Sunday, April 18, 2010

kehilangan bukan sesuatu yang mudah..


semua cakap pasal arwah achik spin..
tanak cakap banyak tapi nak jugak post pasal die..
sebab aku suke die..
suke biler die berduet dengan nana..
suke lagu resepi berkasih tu semua..
suke cerita dorang berlakon..
tatau nape tapi aku suke die..
kat rumah sewa sekarang pon kalau bosan aku dan budak umah bukak youtube..
bukak lagu die dengan nana..
nyanyi ramairamai macam berkarok..
lagu wajib resepi berkasih..
lagu sampingan laen macam lagu new boyz dan sewaktu dengan nye..
sumpah aku terkejut dengan berite nih..
arwah eksiden kat lebuhraya LEKAS..
anakanak die kecil lagi kan..
first time aku sedey biler kalangan artis pergi meningalkan kite..
takziah untuk keluarga arwah..
moge tabah dan kuat untuk harungi hidup..
bukan mudah untuk merasa kehilangan..


p/s::al-fatihah untuk arwah achik spin.moge ditempatkan di tempat yang mulia.. :(

2 comments:

Anonymous said...

yep..me too
sedih sgt2 :(

Azah Rahaman said...

al fatihah~

anak dia yang kecil tu kan baru 10 bulan tao! sobss