Thursday, December 31, 2009

untukk propp dan si tediii..

epi besday propp..
ko tanak maken garang eh pasni..
umo ko kali ni da yang kebape tah..
hahahaha..
sebek aku bukak blog ko..
eh hope wish list ko tok taon baru tercapai tau..
muahmuahhh
hahahhaa

yang keduaa..
berite dari anak anak momok..
kekekekek..
ade 2 ekor kan..
sekor yang kaler itam tu dan sekor kaler kelabu cam belangbelang..
yang itam kami beri name pak tamm..
hahhahahaha..
yang belangbelang kami beri name memeyy..
dan kalo korang nak tau,,


memey tu akak kepada pak tam..
memey sekarang suda bukak mateeeeee..
pak tam still tak lg..
kaki memey pon da nampak maken kuat...
die da ley bergerak atas tapak die tapi kaki die still lemah lg..
yang paktam taley lg..
mybe tapak die maseh lemah..


tapi yang besttt,,
dorang da reti maen..
da reti geget sesame dorang eben gg tade lagi..
kekekkee..
dorang da reti nak geget jari aku okeyhhh..
sumel jee..

dan 1 perkara yang aku rase sangat cepat berlaku..
memey da reti gunekan kuasa kaki..
hahhahahah..
die da pandai sepaksepak tgn org gune kaki..
paktam slow siket lah...
mybe die kua lmbt siket dr memey kan..
tp paktam paleng gumuk dan bulat dari memey..
iskkk


ok itu saje berote dari kucenkucennn..
hehehhe

3 comments:

~** PROFFY **~ said...

haha

memey???

tq.. wish besday aku.. besday ko bila?? esok ke?

~** PROFFY **~ said...

eh aku baekkk la.. mane de garang!

wakakakakkaa


ko tak tau besday aku ke? ampesshh ko tak alert tgk aku menghitung hari dekat sidebar! huehueheuheuheehue

capri said...

propp..
kakakakkaa..
ko garang gak la..
or mybe aku hormat ko tu pasal aku agak takot nak berguro ngan ko..
kekekke..
besday kite sebelahsebelah la kan..
hikhikk..
yuyup name ank die yang ko nak tu memey..
sumel kan??
hahahah
eh ko ade letak eh menghitung hari kat blog ko??
gaggaga