Wednesday, December 9, 2009

tag tag dan tag

wei propp,,
aku wat ni coz aku baek tau..
kalo tak memang aku tanak wat tag nih..
huahauhuah
sebek aku syg ko sebagai kawan..
iskkk

eben bilik aku tade meja..
tapi ade ni je tok ganti meja..
senanye bukan meja pon..
ni kan yg tok letak tb tp jd aja tempat letak barang..
bilik aku kecik je..

HAHA
Rules :


1.Amik gambar barang-barang atas meja peribadi/make up
2.Edit/listdown barang-barang tersebut
3.Ceritakan kenapa korang pakai benda-benda tersebut
4.Tag 5 blogger lain 

no1 dan no2

 

hah tgkk aku tak kemas ape pom..
siyes aku masok bilik teros snap..
huahauhuahua..
sangat kemalasan..

no3
=piala menembak..
ni memang aku letak situ tanpe terusik sikit pon..
sesape kemas bilik ni pon tade yang brani kot alih.ip alih tgk la aku ngamok..
tatau nape.tapi aku sayang giler kat piala nih.yang wat name aku naek kat sek untuk ektibiti menembak..
=tb untuk maen ps2..
aku tak maen sangat pom.bukan tak sangat,rase nye da lame giler aku tak maen.juz abg aku yang hantam ps2.aku tak giler game..
=bekas hikmat
tade la hikmat mane.haha.dalam tu ade macam2 terutama yang berkaitan ngan barang2 comp..
senang kan.tade la aku nak mencari srate dunie.haha
=helmet
ip tade mende ni da bertimbun la kan surat cinte aku dari pulis..
hauhauhaua
=dunhill deodoran,dunhill,dabel blek polo n silky men..
untuk membusukkan badan la kan..
hauhauhauh
=ubat resdung..
aku ade resdung la aku rase.idong aku asek gatal.tatau la betol ke tak.aku makan aja..hakkk
=mouse
tok tangkap anak momoknanti.kakakak
=pen
tok cunteng buku sek..hikkk
=earphone
tok dengar lagu ikot idong.muat tak??
ahhahahaha
=cd kosong
untuk wat cd cetak rumpak lah..
huahuahuaha



n04
aku tanak tag sesape.HAHA
ok dah.muahsss proppp.
hoh hoh hohh

8 comments:

~** PROFFY **~ said...

huehuehueheuheuehue
akhirnya ko buat jgk!!!!

:)

capri said...

baek kan aku??
hikhikkk

sI tEDI said...

baik dan rajin!!
sila belikan aku gula2!!

riss double H said...

ak rs kann,mmg semua org nek moto ms ade helmet ms88.ak siap ade 3 kaler lg huahah tamak btol

~** PROFFY **~ said...

aku syg ko lah!!

mueheheks

capri said...

si tedi,,hepp..
patot die yang belikan dakni sume tuh..
kekeke..

capri said...

ahkak riss,,
ko ade kaler pe??
haha
aku ade kaler itam je..
tak suke kaler laen..
kekeke

capri said...

syg aku ke tu propp??
HAHA