Friday, December 25, 2009

hukkk

siyes aku tak sedap hati..
rase macam ade seseorang yang akan tinggalkan aku..
atau aku yang akan tinggalkan orang itu..

dan aku sangat rase orang tu adalah orang yang paleng dekat dengan aku..
sumpah aku tingin giler mintak maap kat pemly aku lagilagi ayah ngan mak aku..
aku tengok ayah aku,,rase sayu giler..
dari tadi aku elak tok lepak ngan dorang..
aku dok lam bilik je..
yapp dorang punce aku wat post untuk korang aritu..
tapi dorang still pemly aku kan..
nape ego aku ni tinggi sangat???
susah sangat ke aku nak mintak maap kat sesape???
hukhukkk..
hope ape aku rase ni takan terjadi..
aku sangat memerlukan dorang lagi sekarang nih..
mama,papa,,adik mintak maap..
sobssssss..
juz berdoa takan ade sesuatu yang aku tanak terjadi..

10 comments:

eyma said...

hey..nape ni dear??
npe ngan dad??
jgn pk bkn2 ea..perasaan awk je tu..

Azah Rahaman said...

tul tu.. jgn la pikir bukan2.. kang trjadi tul2 br tau..

Tengku Speki said...

:(

dakMikez said...

jgn penah pikir bkn2 lah. ko nk kena panah petir ke? nak? nak??

Tengku Speki said...

ntah2 aku yg akan tinggalkan ko kot cap.. sebab aku pun rasa resak semacam ni.. macam esok hari terakhir aku kat dunia ni..

Tengku Speki said...

resak?

resah..

resau..

resaz..

apa2 la..
iskk.. silap taip lak tgh siyes2 nih...

amie said...

sobsss dak gedik..

amie said...

hepp dek iza..
grrr

amie said...

proppp,,
kekkee..
nape ko ni weii..
taley nak siyes la tuh..
mesti ati tgh epi..
hehehehe..
jangan ngada lah nak cakap camtu..

amie said...

makcikk,,
hikhikkk..
pale aku pk mcm2 la semlm..
tanak kene panah petirrrrrrrrrrrrrr..
grrrrrr
ehehehe