Thursday, December 3, 2009

momok

momok yang memang suda gumukk,,
biler mahu meletop itu perot???
tak saba suda nih mau lihat anak mu yang entah kaler hitam semua kot macam sebelum2 nih..
HAHA
tiap hari pegang perot momok..
perot die ade gerakgerak..
hikhikk

13 comments:

sI tEDI said...

aku nak tgk momok!!!
aku nak gomol momok!!

sila tepek gambau momok!!!!
kalau tidak aku amuk satu blog ni!!!!

capri said...

erkk sitedi..
saba saba..
kekkeke..
tak bese amek pic kucen la dear..
nnt la ip die da banak dakni amek pic die k??
tak cumel cam dak utih n itam pon..
huhuhu

Anonymous said...

wakakakaka.. tiba2 klako lak..

-aiza- mls nak in blog oke..

~** PROFFY **~ said...

ini generasi momok yg ke berapa??

capri said...

aiza,,
ape yang klaka nye??
kekeke

capri said...

propp,,
tatau la yang ke bape..
lupe da..
da yang ke 5 kot..
HAHA
tapi siyes wei momok ni banak je keje..
huhuhu

~** PROFFY **~ said...

heuheuhuheuehue
biar la... jage elok2 amanat Allah tu...

capri said...

amnat allah??
wahh macam anak aku..
kekeke..
aku oweys jage propp..
mekasey untuk nasehat itu..

Anonymous said...

g chat tak dah bape bulan momok peknen???

~Aiza~

capri said...

erkk aiza,,
tak pom..
bia je die nnt nak banak..
HAHA

Anonymous said...

ahhahahahaha

Aiza

capri said...

ape gelakgelakkk..
kekeke

Aiza said...

suka hati ar...