Tuesday, December 22, 2009

tasbih cinta



ramai aku rase tgk citer nih..
siyes tak banyak citer indon yang aku layan..
lagu dari indon aja yang banyak aku layan..
tapi citer ni aku layan ja..
tiap hari aku dok tunggu kat depan tv kul 2 pai 3..
cerita tentang 2 darjat..
ermmmm,,macam biasa la kan..
1 dunia ni akan berlaku hal yang same biler ade org yang berada dan bawahan..


okeyh suda untuk pembuka..
aku nak bercakap tentang lagu die..
menyesal sape tah nyayi..
tapi best je lagu die..
first dengar aku teros suke..

semula ku tak yakin
kau lakukan ini padaku
meski di hati merasa
kau berubah saat kau mengenal dia

bila cinta tak lagi untukku
bila hati tak lagi padaku
mengapa harus dia yang merebut dirimu
bila aku tak baik untukmu
dan bila dia bahagia dirimu
aku kan pergi meski hati tak akan rela terkadang ku menyesal
mengapa ku kenalkan dia padamu


swit kan lirik lagu die..
nak dengar lagu die klik kat sini..
tatau la korang suke ke tak tapi untuk aku,,siyes aku suke..
kehh.

7 comments:

Azah Rahaman said...

sama la kita.. iza pun suka gak citer neh.. swit jea kan.. ekekeke.. kul 2 wajib depan tv.. klau tinggalkan citer neh macam xleh hidup.. huhu.. iza pling suka joe, abg rafi.. ahahaha

ArmaniWhite said...

tgk kat tibi brapa ni? iols ada tibi singapura aje..

Tengku Speki said...

aku tak penah tgk citer nehh

Azah Rahaman said...

tv3 laa... channel 103 ekekekek..

amie said...

iza,,
kekeke..
same la kitr..
bro da tade keje len nak wat kat uma kan..
adap citer ni je la..
ip ade keje pon,,
watwat tade coz nak tgkk
gaggaag

amie said...

kak armani,,
kat tb3..
103..
akak kat johor ya??
ekeke

amie said...

propp,,
try la tgk..
besttt