Monday, December 7, 2009

HAHA

tajok cam tade kene mengena.
ahauhauha
weiii propp,,
celkom ni macam tak pena nak izinkan aku upload pape gambar..
nanti ip ok aku wat la tag ko eh..
huhuhuhuh..
sumpa aku rase nak bako syarikat pape yang wat brodben..
ngehngehh..
bg aku strimix gak besh tapi tem ujan cam hampeh gak..
macam astro je tade siaran..
muhahhaaha..
belahbelahhh..
jiwe kacau

9 comments:

~** PROFFY **~ said...

huehuehueheu

jgn bakar maxis~~

ok pe maxis..

aku leh upload gambar lagi...

hueheuheuehueheuehe

sI tEDI said...

bukaklah syarikat. aku jd 1st kastemer

Aiza said...

jom sama2 bakar syarikat yg wat brodben.. bkn kat sana jea brodben rosak tau, kat apartmen abg az pun rosak gak.. geram jea nak saman syarikat.. hoho..

capri said...

propp gelak tggu aku wat tag die la tuh..
kekekeeke..
aaaaaaaaaa aku bako je sume..
bia tade sape ley on9..
hakhakkk

capri said...

si tedi,,
errkk akan dakni usahakan..
kekeke

capri said...

aiza,,
jujum kite samesame bako..
ehehhe

riss double H said...

ko caye ke kata kata cap ni prof?.huwarghhhh pendapat ka lah,dia bg alasan tuuuuu lalalal

riss double H said...

ko caye ke kata kata cap ni prof?.huwarghhhh pendapat ka lah,dia bg alasan tuuuuu lalalal

capri said...

gilerr ahkak riss nih..
kakakaka..
betol la propp..
line celkom cam hampeh..
huuhuhu