Thursday, December 17, 2009

kes ragut

ape lah nak jadi ngan manusie zaman sekarang nih..
1 kes ragut telah berlaku pada makhluk dalam rumah sayeeeee..
dan mangse kali ini adalahhh..
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
dak momok yang sangat la baek hati..
die ni diam je ip ade sesape nak wat pape kat die..
dan rantai die yang baru aku belikan haritu dah ilang..
mestilah keje manusie kan..
takan kucen sesame kucen muley meragut..
ape tah nak jadi..
rantai kucen pon nak amek..
iskk iskk iskkk..
terpakse belikan momok yang baru nnt..

p/s;momok tak meletop lagi perot die..
kenape kali ni aku rase macam lame sangat nak tggu..
sobss

6 comments:

~** PROFFY **~ said...

yeke..

adehh cian dia..

:(

~** PROFFY **~ said...

yeke..

adehh cian dia..

:(

Aiza said...

cian dye kan... ala, bro kan kayassss... beli jea yg baru.. ekekekeke.. klau nak guna duit adik pun bole.. ahahha

capri said...

propp,,tau tape..
sian da momok..
baru je dpt rantai da ilang..
sobss

capri said...

iza,,
bro kayes?
hahahhahaha..
nak duet pls..
kakkaka

Aiza said...

boleh.. tp guna beg duit bro n bro bayar k.. ekekekek