Friday, January 29, 2010

semua manusia ada ini perangai atau sikap..

korang tau ape yang semua ada ini perangai atau sikap???
laki pompuan pakcik makcik atok nenek semua ada...
macammacam adaaa..


perangai atau sikap ni jugekkk di gelarr penyakitt..
hahahaha
penyakit M la..
malas dan juge pemalas..


pagi ni aku di landa penyakit yang tade ubat nye nih.
bangon je kene pk pasal nak pegi kelas..
weii hari jumaat ramai tade kelas kolej aku..
tapi kelas aku lak??
da lah 1 kelas aja pom..

sejam je plak tuh..
aku rase sangat la tak berbaloi tok akuuu,,
bangon dan gusuk baju,mandi dan siapsiap,minyak moto ulang alik ke kolej dan rumah dan macammacam lagi lah..
uwarghhhhh!!!
ni pon tak tentu lagi sejam..
aku sampai kolej tentu da lambat 5/1o min..
hauhauhuah


rase nak ponteng aja..
tapi semalam kan aku da ponteng gak kelas CITE..
so kali ni aku tanak la ponteng lagi..
aku tanak kumpul surat cintoss dari kolej..
kang kolej je dok bagi aku surat cintos sedangkan aku tak cinte pon sama itu kolej..
hahhahah


now aku da siap untuk ke kolej tapi sedang menunggu rakanrakan seperjuangan yang sedang mandi dan bersiap..
ouh aku sangat awal kan??
gagagaga..
awal la malam tadi pon aku tido agak awal..
lam jam 12lbey kot aku da melelapkan mate..
sian dak gedik..
aku tade keje nak wat aku g bantai tido lak..
biler ade keje nak wat lagi la aku tade mase nak berkaseh sayang ngan die..
pity yu dearr..((
sipaksipakkkkkkkk!!!
hahahahah


adios adiosss..
nak g kolej suda..
jumpe laen kali yah..


p/s: do mishhhh yuuuuuuu :((((

5 comments:

eyma said...

mmg!!nyampahh..on9 leyhh..huh
sipaksipakkk!!!

noor afzan said...

nrmal la tu..
sakit M tu kalau x de x sah..

amie said...

kekadang on9 la kejap..
takan la nak adap wat keje je spenoh mase..
grrr

amie said...

noor afzan,,
hahaha..
betolbetol..

Aiza said...

heheh.. pnyakit m yek?? hua3..