Saturday, January 16, 2010


 gambar pelajar berjaye


aku bosan dan sangat bosan..
tadi g makan mcD kat medan gopeng..
lepak lepak sambel tengok orang orang kat situ..
budak umah banyak yang kuar..
so tinggal la bape kerat aja yang bertapa kat umah..


ermm,,
baru seminggu start kelas aku da mule penat dan pusing pale pk pasal project..
da sem4..
keje maken banyak dan berat..
sem ni banyak yang berkumpulan dan individu..


untuk subject buat web kali ni aku da dapat tugas..
aku dapat jawatan sebagai progremmer betol ke eja ni haha
yup aku tak dapat dan tanak pon jadi project manager coz aku tak pandai cakap..
kene cari client betol weii..
kene wat web for company yang name da stand teguh kat mesia nih..
so untuk itu aku macam tak kompiden..
ahhahahaha


sebagai seorang progremmer yang berkerjaya,,
aku kene wat web untuk group aku..
dan segale kerja adalah dalam coding..
tp aku rase nak ngelat..
hikhikkk
wat dalam dreamwever aja senang..
tapi pape pon taley lari dari kene wat database..
arghhh aku da lupe cane nak maen database..
sob sobsss


ok la..
aku tatau nak taep ape lagi..
badan aku cam panas sejuk panas sejuk sekarang..
yang pasti tekak aku da luke..
huhuhuhu
aku akan mulekan sem aku kali ni dalam kelas pertame..
lalallaala
aku kene tekun belajar..
hahahaha
tata sume..
adiosss


p/s: mushhh yuuu..