Tuesday, January 19, 2010

aku kepenatan..

penat..
nak pk sume hal yang ade lam pale otak aku..
dan last last aku lepas kat dak gedik..
dak gedik jugekkk jadi mangse..
hahahhaa
ok ok..
top citer sal dak gedik..
lalallala

banyak yang aku pk..
lagi lagi pasal duet..
tayah citer la kan bape banyak duet aku nak gune..
dak gedik je tau..
now da start dapat esaiment n pk pasal project..
lappy aku buat hal so kene format..
charger lappy aku pon buat hal tak henti henti..
so biler masalah yang berkaitan dengan lappy ni aku sangat la tensyen coz ip lappy rosakk,,
cane aku nak wat keje kan..
dengan duet tade..
sume saje nak wat aku marah..


kesihatan aku sekarang terok..
aku demam dalam mase yang singkat aja..
baek demam baek demam..
tem aku taep ni pon aku tengah batok,seseme n saket tekak yang teramat..
napas n mate da start panas di ikuti ngan badan..
suare aku da sengau dan berubah..
hahahahah


epi besday dek iza..
hope panjang umo mura rezeki..
blaja leklok dek..
jangan maen tenet je keje..
kekkekeke..
jage diri yah..
tayah pk pasal cinte ke ape..
blaja dulu..

epi besday egen...


p/s: do need yu dear..really much..

6 comments:

eyma said...

im oweys with you dear...
settle nnt sume tu...insya'Allah..
awk sengauuu,,mam la strepsilssss..hikk:)

Aiza said...

sedihnya dengar luahan hati dia.. hik.. sabar yah.. diut PtPTn tak masuk ag ke??

hmm, thanks coz wish lam blog.. grrr brcinta?? hik.. dah ketinggalan zaman pun.. mls dah pikir sal dia.. wat sakit hati jea kan.. hmm.. 24 jam guna tenet?? skang dah ta laa.. omework banyak weh..

capri said...

biler je nak setel dak gedik..
huhuhuhukk

capri said...

dek izaaaaaaaaa,,
dakni tak mntk ptptn yanggg..
adeiii

bagos la camtu..
adek pon kecik lg..
pokus stadi aja keh..

Aiza said...

ingatkan mintak duit ptptn.. hik

amie said...

tak mntk la dek..
ptptn kan mahal..
huhuhu