Thursday, November 25, 2010

rapunzel akan menyerang!!!


Rapunzel adalah cerita kartun yang akan di tayangkan pada hari ini..
ye hari ini pada 25/11/2011..
haritu pergi tengok megamind..
seronok..
ouh yee..
cerita ini adalah di dalam 3D ye kawan kawan..
tengok trailer kat wayang time tengok megamind sangat seronok..
eksaited lebey ni nak tengok..
tak sabar nak tunggu malam sabtu nih nak g tengok..

p/s :: entri pendek sebab eksaited nak tengok dulu.kekekeke

10 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

best...best.
nak tengok gak ler

amie said...

misz pinkie,,
best wooo..
tgk trailer pon da best.hehehe

dayah aziz said...

nona pun akan mnontonnya...;))

aNaYaNa said...

nanti da tengok buatla review..
i baca pon jadik ler..hihih

amie said...

nona,,
mari kite menonton bersamesame!
hehehe

amie said...

yana,tanak pi tengok ke?
huhuuh..
:(
ok ok.nanti dakni buat review.. :)

.sweet-ants. said...

sukeeeeee sgt rapunzel!
x sgka amie suke tgk cte ni, ingt gurl je suke

amie said...

kak sweet ants,,
opkos la sukeee..
saye suke citer katun..
kekeke..
lgpon tgk trailer die time tgk megamind aritu besttt..
lam 3d mmg bes kan..
hehehe..
tak saba nak tgk mlm nih.. :)

nabilah_2908 said...

uish...bulan ni...cerita kat pawagam sume best2 kan...

nk tgk repunzel...harry potter..rasa macam nak marathon je..tp minggu ni tk boleh la..busy...next week la kot..;)

nnti buat review yupp.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
UNDERWATER LIFE

amie said...

nabila,,
kan..
sekarang banyak cerite best sampai tatau nak tgk yg mane..
huhuhuh
insyallah nnt dakni buat review.. :)
okay..