Thursday, November 4, 2010

maaf.. :)

maaf untuk post yang sebelum ini..
terpaksa diremove..
terlampau mybe..
(padahal ikotkan hati aku nak post lg dasyat)


terima kasih untuk yang cuba meleraikan segalanya..
saya sokong apa yang anda lakukan..
tapi maaf..
bukan masanya untuk segala itu untuk saya..
bukan masanya untuk saya ceritakan segalanya..
mungkin satu hari nanti semua yang terbuku akan terluah..
dan kemaafan akan datang dengan sendiri..
so masa yang akan tiba yang mane kite semua akan selesaikan hal nih,tolong jangan paksa saya..
jangan paksa saya untuk hadir disitu..
kalau saya mahu,mahulah..
untuk mendengar ketidak puashati kalian pada saya..
tapi saya akan berdiam diri..
bukan masa yang terbaek untuk dalam masa ni untuk saya dan kalian..
mungkin untuk kalian dan mereka..
maaf untuk sekali lagi..
marah ini masih menebal mungkin..
sekian.. 

p/s :: aku tak kesah kalau korang tak paham sebab kalau korang nak paksa aku,rasakan la makian aku.. :)

2 comments:

miss chekleen said...

ko nape??
aku ada terbaca post lepas..err aku takde kaitan pape kan?kot la ko terasa pape..
papehal,selesaikan masalah dgn matang ye..


salam2...

amie said...

chekleen,,
kekekekek..
kau tade kena mengena la..
ni semua kekawan aku kat sini..
prob dengan kekawan..
masey beb..

salamsalam.. :)