Wednesday, November 24, 2010

hello hello hello!!!

hello kawan kawan blogger yang tersayang (tersayang?bluwerkkk)
eh tak tak..
sayang woo kay korang..
korang la pon yang selalu dok merapu meraban bace post dakni yang tak best..
sekarang aku kat gombak dah..
da 1/2 weeks kot kat sini..
hari habes final presentation teros balek sini..
eksaited giler weh balek sini..
dan kesudahannye aku kebosanan..
tatau nak buat ape kat sini..
hahahah padan muke kau amie..




weh aku da jual fon aino aku..
sadis giler..
tp bia la..
penat dah gune fon canggih *cehhh muntah darah*
alah jual kat abg aku je pon..
da die nak kan..
jage weh fon tuh abg mien weh..
aku tau kau bace blog aku kannn..
dan dan aku tak saba menantikan kucen aku..
heeee..
kat johor la kucen tuh..
kene tunggu abg aku lek sini baru dpt..
hinshins balek cepattttt!!!


ok topik serius..
ingat kes polis tembak arwah budak yg meninggal tuh?
polis tu kene penjara kan?
kalau tak silap aku la..
kalau silap sile betolkan..
ermermmmm,,
seriusly aku tak setuju polis tu di penjarakan kalau betol..
weh ce tengk sekarang bape ramai dah bebudak dok rompak ragut orang?
tu agak agak kalau polis tembak nak salahkan polis jugak?
sebab polis tu la kene penjara dan disalahkan la sekarang ni banyak budak dah berani..
ermm tatau nak cakap ape la malaysia nih..
masingmasing ade care dan pendapat masingmasing..
ni just pendapat aku yang tak setuju polis tu dipenjarakan..




pasukan badminton malaysia kalah?
aku tak terkejut pon malaysia kalah..
sebab ape?
bukan sebab pasukan malaysia tak terer..
weh pasukan badminton malaysia terer tau..
tapi kalau dorang kalah tu bukan dorang yang nak..
kamon la malaysians..
dorang lagi nak menang tau..
hadiah dorang akan dapat kalau menang bertimbuntimbun weh..
so tolong la malaysians..
kalau dorang kalah,tak perlu nak marah dorang..
adat permaenan kalah menang tuh..
kalau korang kene hantar sane pon rasenye caner?ape jadi?
dorang yang kalah menang tu semua pergi sane dengan harapan yang tinggi..
tu semua tekanan untuk dorang..
korang pon masok dewan exam dengan harapan mak ayah..
so tu semua jadi tekanan tok korang kan?
so please hargai dorang yang dah berbakti tok malaysia..
tak perlu memarah dorang kalau dorang tak dapat bawak balek emas untuk negara kite..
sekurangkurangnye dorang mencuba..


aku pernah usha blog sorang tuh..
ade pic pic budak SEKOLAH yang masih berpakaian SEKOLAH okay..
harap maklum yang bersekolah..
mereka sedang membuat maksiat depan rumah orang..
siap doggy baekkk punyaaa..
dan gambar/video itu di ambil oleh tuan rumah sendiri tu sendiri..
ape la nak jadi budak sekolah zaman sekarang nih..
dah kejang tanagn aku menaep pasal budak sekolah..
satu soalan la kan untuk budak sekolah..
korang tak serik ke ea buat tu semua dengan mcmmcm berita buang anak kat negara nih?
fikir la mane baek mane burok..
aku yang study jaoh dari mak bapak pon tak teringin nak buat semua tuh..
ape lagi korang yang dudok satu bumbong ngan mak bapak..
budak sekolah sekarang laki pompuan sume same..
masingmasing kejar seronok..
dah rosak dah beranak baru nak insap..




sekarang banyak dah aku tengok orang tua kerja berat..
dah kerja berat,sesorang aja..
pegi kutep tin bagai..
penat penat cari duet tok anakanak..
tp aku tengok anakanak semua dok melepak..
aku tengok mane yang makpak susah tu lagi anakanak bersuka ria..
weh tak kesian ke kat makpak korang?
cube pergi tolong makpak korang cari duet..

aku tau jiwa muda nak bersuka ria..
tapi kalau sesekali dok tolong makpak kan elok..
ouh maaf aku berleter pasal nih..
aku tau tak kena tempat..
heeee..


cukop la untuk kali ni..


p/s:: ingat ni semua.. renungrenungkan dan selamat beramal.. :)

No comments: