Monday, October 19, 2009

setelah bape hari umah aku koneksen tenet tak dapat..
akhirnye aku dapat gak on9..
1 umah da try gunekan kretibiti masengmaseng tok betolkan jadah alam tuh..
tapi sume cam da putus asa..
lastlast kami kol strimix..
3 kali kol..
makan kami nye kedit lebey 3oinggit..
memang rase nk sarotsarot..
die dok terangkan kat lam tepon tgk ni tgk tuh..
kami da try tp taley gak..
kami cakap la soh dorang anta org betol kan..
jawapan yg sangat la cam vavis makan spegeti..
"kami tak sediekan perkhidmatan anta org"
rase nk sepaksepak je mamat yg cakap tuh..
aku baka kete awek ko kang..
ahuahuha..
cam aku tau awek die ade bawak kete kan..
then aku da paneh,,
dak gedik pon da marah kedit fon aku da nk abes,,
aku kol tuan umah..
lg cam sial..
setelah aku bebelbebel kat die terangkan masalah umah nih,,
die sedap aja kate,,
"u try la sampai dapat"
ni lagi wat aku rase nk ngamok..
abes ngan dak gedik kene ngan aku..
hakhakk..
maap yaa dak gedik..
so td aku g kelas pglam ati aku da ckp,,
ip lek ni tak dpt lg mmg nk kene maki strimix tuh..
bile lek je da elok..
wkakkakaka..
mesti takot ngan aku..
hauhuauah..
puas hati aku dpt in9..
tade tenet,,
sume keje pon x dpt wat coz kami sume wat keje perlukan tenet..
hinsss..

2 comments:

Samaira said...

hiks sometimes stimik ni mmg giler ckit huhu

capri said...

cik samaira,,
giler die kali ni sgt melampau la..
tp ip line yg giler tape lg..
org strimix tu kan ley ckp leklok..
ni bg jwpn yg tak memberangsangkan utak..
mane tak angen..
kekeke