Saturday, October 24, 2009

aku kesempitan segalanya..

bosan..
aku tatau nak wat ape..
da lame aku tak update kan..
jiwe aku kelam kabot sekarang..
aku makin tensyen..
siyes..
banyak keje aku nak kene wat..
nak kene pk..
aku da malas nk wat keje,esaiment n pojek yang betimbun..
aku bantai dok kat bawah beramai-ramai ngan member tampe wat sebarang keje..
kiteorg juz dudok dan bersembang sampai tido..
padahal esok nye kene anta keje..
biar la..
otak aku memerlukan mase untuk rehat..
layankan aja otak yang penat..
semalam aku bernaek dengan dak gedik..
kami bergayut sampai nk tido..
dekat bape jam kami bergayut..
selesa mungkin melepaskan segalanya selepas bape hari kami bergado..
duet poket untuk bulan ini suda habis..
aku bergantung dengan duet tabung sahaja..
ini pun hampir habis..
mengharapkan mama dan papa bank in..
tapi segan untuk meminta..
semua kerana aku membayar hampir 3/4 dari duet elaon bulanan untuk sewa rumah..
buntu..
bulan ini terlalu banyak duet yang aku mahu gunakan..
banyak pojek yang memerlukan duet untuk aku laburkan..
bukan aku saja..
semua yang berada di rumah ini sedang mengalami masalah kewangan..
arghhh!!!
sempat aku memikirkan spicy mc dilaks..
melampau bukan??
hahahhaha..
apa saja tika tiada duet aku laparkan..
aku mahukan..
banyak saja yang aku mahu bebelkan..
fon aku yang hilang dua haritu biat aku marah..
jika tak hilang suda dapat aku gadaikan..
tentu aku suda dpt byk yg aku mahukan..
kesian aku untuk bulan ini..
tak sabar menantikan elaon yang baru..
tamat

6 comments:

miss chekleen said...

adeh cap,sape ke nak beli hp cap ayamz ko tu....ahak
sian ea cite ko,xpe sabo je la ye...
sabo sabo...
(biat????pe tu?)

Samaira said...

la ye ke
isk3
kena la ikat perot en capri
x mo la mkn mcd
mkn nasi je lauk biskut marie hehehe
jimat2 ekeke

sI tEDI said...

aduhai..>!! sabar je lah.. jimat cefrmat ok.. ?

capri said...

chekleen..
hohhh..
aku silap taep jalah..
fon aku cap ayam??
kamon..
ayam sekarang da mahal..
pe barang gune fon gempak tp cap china..
kakakak

capri said...

sobss cik samaira..
tak reti nk ikat perot la..
huhuhu..
mkn ns ngan biskot marie??
biskot tu pon dakni tak suke mkn..
ni plak nk soh mkn ngan ns je..
hukk

capri said...

si tedi..
hehhehe..
tgh cube jimat cermat la nih..