Wednesday, October 14, 2009

jumaat ni aku kene anta 1 pojek final..
tapi aku tak siap lagi..
arini aku kene anta 1 esaiment..
sebek aku sempat..
malam tadi aku ingat nak wat pojek tuh tapi nape tah aku rase cam badan aku sangat la penat..
aku tido jap..
lam kul 11 aku soh dak gedik kejut..
die kejut tu aku terjage..
tapi aku tertido lek..
meset die 1,2 teros aku lelap lek..
mybe coz semalam aku non stop wat keje tade rehat..
kul 8.3o aku kelas pai 10.3o..
then aku teros g amek kuiz yang aku tertinggal tem akak aku kawen aritu..
abes wat kuiz tu aku teros g lab..
wat pojek kat situ..
kelas stat kul 1.3o..
aku turon tok makan kul 1..
abes makan aku teros naek kelas lak..
pai kul 3.3o..
lek je,,
teros mandi n g shooting..
lek tu aku teros bukak lappy pai tetido..
sobsss..
aku rase cam sangat tade laip sekarang..
sian dak gedik..
aritu die cakap aku da jarang ngan die..
jarang meset die..
sebek die paham aku..
arap sangat sem3 ni berlalu ngan pantas..
aku nak cuti..
makan minom,waktu tido rehat sume da berterabor..
nak rehat..
nk spend taim tok dak gedik..
hukkkk..
penatttttttttttttt..

7 comments:

Samaira said...

ala sian en capri
sabar ekk
seb bek kamu dpt awek yg memahami cam dak gedik tuh
klu x mesti tambah pening kan ekeke

miss chekleen said...

isk3~

capri said...

samaira..
sobss..
tgh sabarkan diri la nih..
cube bertahan..
kuatkan diri..
padahal badan da letey cam ape je..
nk rilis tensyen pon nak men bowling,,
duet bulan ni tade..
da abes..
nk mntk mum n dad,,
cam segan lak..
huhuhuh

chekleen,,
sob sbssss

sI tEDI said...

dak gedik harap bersabau ok!

capri said...

si tedi..
ekkkeke..
die mmg sgt suda sabar..
takot ilang saba je tuh..
huhuhuh..

chipsmore said...

makannn je la kejee :D

capri said...

hohh cik epal..
hoh hoh hohhhh..
ekkeke..
makan kene maa..
tapi no wcam da tak salu sangat..
dak gedik pon asek soh makan je..
arap sangat die paham balak die ni gumuk..
akakkaka