Thursday, October 15, 2009

po dak gedik



yu tau tak ai terasa dengan yu.yu sekarang da macam tanak cerite pape kat ai.tem yu macam ade prob,ai tanye yu tak pena nak jawab.ai tatau yu memang tanak konsi ngan ai or yu rase kang yu nyusahkan ai.tapi cayelah,ai suke bile yu cite prob ngan ai,rase macam yu nk kongsi sume ngan ai,eben ai je slame ni kongsi prob ngan yu.

yu tau tak,ai sedey bile yu cakap 'thanks sbb da jarang luang mase tok ----'.siyes ai tak sengaja.ai bukan tanak luang mase tok yu.tapi ai bz.ai harap sangat yu paham.sekarang ai nak makan pon da macam tade mase.kalau boley,ai nk sangat luang mase ngan yu macam dulu.ai tau yu rindu tem dulu kan.tapi nak buat macam mane,ai sedang menimba ilmu.

ai tau yu marah bile yu kol je,akan ade sore gel laen kat sini.memang umah ai ni tak pena lekang ngan laki pompuan kua masok.tapi caye la,ai tak pena ade sesape kat sini.ip yu nak tau,kat sini sume tau ai dengan yu.sebab fon ai sentiase ade meset yu masok.bile fon ai bunyik je,dorang cakap 'mie.acham kol/meset'.ai nak yu epi bile tau kat sini sume kawan je dengan ai.bile yu soh cakap kat dorang diam tem yu kol,,bukan ai tanak wat.tapi kawan ai tak macam kawan yu.kang lagi dorang bising.lagi yu saket hati kan.

yu nak tau,,ai suke kol yu bile yu da tido.sian yu,salu tggu ai tok meset pai tetido.then bile ai kol,sore yu manje je.tem yu segarkan sore yu ganas.kekekke.tem tu nk cakap ape pon yu layan je.then bile ai soh yu tido,yu soh ai tido gak.kekadang ai punye keje banyak lagi.tapi yu soh tido gak.yu cakap ip ai tak tido,yu tanak tido.tak lame pas letak,ai kol lek,tgk yu da tido.poyo je kan cakap tanak tido ip ai tak tido.dr dulu sampai sekarang same je.

eh dala.kang berkurun lak nk bace.kekke..
pape pon ai nk yu tau ai sayang yu sangat..
nanti pas ai abes sem3 ni,ai luang mase tok yu ea..
ade mase sebulan b4 sem ai mule balek..
tem tu mybe ai lebey bz dr sekarang..
heheehehhe..
lebyuu dak gedik..

12 comments:

PROFkusut said...

byk ke pompuan kuar masuk umah ko?
wahhh

capri said...

mmg banyak..
kekekke..
tp salu nye tok wat keje la..
huhuhhuhu..

Samaira said...

hak3 lalala

sI tEDI said...

capri.. jangan biokan pompuan keluar masuk.. nanti kena tangkap khalwat!! mendatangkan fitnah..

ikhlas,
ustazah tedi!

maiyah said...

kena luang masa tuk dia nanti melepas :)

Mikez Ahmad said...

yu tak luangkan masa tuk ai pungg.. hahah

nolez said...

dak gedik meh luang mase kt abe hiks

capri said...

si tedi..
kekkeekeke..
da taley nk halang la..
dok uma ramai2..
lgpon salu nye wat keje je la..
bukan wat pape..
huhuuh

maiyah,,
sobss..
jgn la cakap camtu..
dakni try je cr mase tok die..
tp tak byk la..
coz bz je manjang..
huhuhuhu

cinte tulang rusok,,
ai luang je kan mase ngan yu..
iskkk..

nolez wehh!!!
hoh hoh hoohhhhh
skati aja..
grrrr

miss chekleen said...

isk3...sian dak gedik..
g la luang mase nuh cap...
pe tu luang masa??xpaham gak aku..kekekeke

capri said...

luang mase tu sejenis makanan..
ip tak dapat rase nk hampuk je pale ko ngan tukol besi..
kekkeke

chipsmore said...

jangan gadoh gadoh..x baik tok kesihatan ;)

capri said...

gado manje je..
kekekek