Friday, October 30, 2009

menantikan..

isnin..
aku menantikan hari isnin yang sangat akan membuat aku rileks sepuas-puasnye..
sepatotnye harini aku da boley rileks tapi 1 pojek tak dapat setelkan tadi..
so submit isnin aja..
tatau miss terime ke tak..
hanya berharap..
kesian lak kat miss..
die cam da tade mood coz stud tade yang anta keje..
maybe coz sume pokus kat keje digital audio video aja..
then keje die sume cam ketepikan..
miss,,group saye da try wat secepat yang mungkin..
tadi da nak siap..
tapi editor untuk group saye terpakse balek kL..
saye taley nak push dorang untuk stay eben saye nak sangat hantar tadi..
saye try gak wat2 yang mampu tadi tapi 1 part amek mase sejam untuk kaler sahaja..
belum trace yang laen then kaler lagi..
kami harap miss terime isnin yaa..
hikhikk..

okeh kembali..
aku risau kat sub cs2..
sangat sangat sangat risau tahap tatau nak cakap cane..
aku cam dapat rase2 aku akan ripit sem depan untuk sub ini..
astaga..
tanakTANAKKKKK!!!
tapi aku rase aku tak mampu tok cs2..
hukkk..

tadi kuiz last tok akaon..
aku macam org tak pena belajar!!!
nape ni AMIE??
ape tah da jadi ngan pale otak aku..
sume ilang macam air..
mase sejam tapi 2ominit terakhir baru aku try paham siket2 then wat..
tok 1 aku dapat,tp yg ke2 aku da lost..
masalah nye jawapan final yang miss bagi aku dapat..
juz jawapan tengah aku tak betol..
di sebabkan itu,mark aku untuk soklan 2 tak di kire..
sangat la cuai kau ni amie.pangpangpang!!!
aku kene cr mase untuk kelas tambahan aku dengan miss..
aku da cakap kat miss ip aku sorang nak wat die sanggup datang tak..
die kate sanggup..
aku ok je..
aku kene push pale otak aku kat akaon n cs2..
tp rase nye cs2 da tak dapat nk selamatkan lagi..
sian aku..
iskkk..
jangan putus asa amie.kau boley!!!

tok lg 3 sub,aku da tak risau sangat..
taim exam aku hanye perlu push lebey ip aku nak dapat A..
coz yang tu sume mark courswork sume da wat aku up..
tadi hantar pojek final digital audio video..
aku rase puas hati..
miss seronok ngan hasil keje group aku kali nih..
presen hari kames kat hall..
uwahh..
sangat tak saba..
tadi agak la lect yang nak datang menantikan hasil kerja kami..
berbaloi kami semua membanting tulang tade rest sabtu ahad untuk shooting..

okey aku senanye kebosanan..
tingin kepsi..
bile nak kua nih..
rindu bowling..
sobss..
rase da lame tak maen padahal baru hari tu maen taim pegi taiping..
sekian mekasih..

4 comments:

Samaira said...

en capriii
cam syarahan lak
ade sekian mekasey ekeke

amie said...

hhahahaha..
syarahan tem tade mende nak wat..
ahaksss

Unknown said...

nak kepsi jugakkk ;)

amie said...

hepp cik epal..
taley taley..
saye je ley..
bese ni ea..
kate nak kuros??
hahaha