Friday, October 2, 2009

aku kesedihan..

sedeyyy weiii..
tadi aku kol uma aku kat gombak..
aku dengar bisin sangat..
sore riuh rendah pemly aku..
hukhukkk..
sume pon da berkumpol..
sedare mare aku sume pon ade..
besh nyee..
aku je yang tak dapat nak merasakan meriah nye kakak aku nak kawen..
aku tak dapat lek..
pagi ahad tu baru aku dapat lek..
mybe aku sampai,,
majlis da mule..
pastu malam aku da kene lek perak lek..
senin aku ade test lab ke kuiz tah..
uwaaaa!!!
rase cam nak lek ari senin..
bia je kuiz or test lab tuh..
ley tak??
huahuahuah..
aku nak lek esok pon taley gak..
kalo ley aku da bla arini da..
tp esok ari sabtu aku kene g shotting..
malas giler..
aku ingat nskip ajaj pojek tuh..
tp taley lak..
aku audio speSIALis..
kene ade kat tmpt tuh..
nak lekk..
huhuhuh..

p/s:::sayang yu la dak gedik..
yu tau ni kan??
so tayah riso ai gegatal ngan sesape ea..

6 comments:

PROFkusut said...

hohhh tu la asek lepak kat jusco aja sampai malas nak buat asaimen..!
hueheuheuehueheuheue

capri said...

ko ke aku ni propp??
ko kan..
baru lek dari jj lg..
hahhaha..
tgk aku..
dok umah aja..
kan kan kan..
huahuhauha
laju giler ko komen aku..
hikhikk..

Samaira said...

ala x mo la sedey2 at least ahad dpt balik gak kan ehe

sI tEDI said...

wat mana yg perlu du dahulukan.. tp kalau ko yg bernikah tinggalkan semua dan balik kg cepat! ekekeekek

capri said...

samairaa,,
sedey laa..
da la nih pes majlis dr pemly ktorg..
yg jao2 sume da dgt pg jemaat lg..
dakni pemly sendiri pon tade..
sobss..

si tediii,,
ip dakni yg nikah,,
da balek da..
ahad mggu dpn majlis,,
ahad mggu ni balek da..
kakakaka..

capri said...
This comment has been removed by the author.