Monday, November 2, 2009

huhh hohh!!!

gamba tade kene mengena ngan pape pon..
juz untuk bg semangat kat diri sendiri supaye tak mudah putus asa..
kesenangan yang bermula dengan kesusahan sangat akan dihargai..
project digital animation aku kene rijek???????????????
apakah yang berlaku??

hahaha..
sangat
hepi okeyhh..
hauhauhauh..
semua suda tertekan..
kesian kami..
ahh bukan kami..

semua nya..
yaaa,,

ke
semuanya yang hantar..
dari kelas lain sampai ke kelas kami sampai ke kelas lain lagi..
semuanya di rijek mentah-mentah..
marah mungkin miss itu..

jika aku pon mungkin aku akan marah..
untuk project digital audio video kami semua pulun untuk buat yang terbaik.. tapi untuk subject digital animation??
semua hanya buat mahu tak mahu..

ermm..

ape pon semua nya telah di
rijek..
kene buat yang baru..

jumaat ini sebelum 5.3o perlu siap ada di atas meja miss..

gagal,,

kosong teros markah untuk sub ini..
baru mahu ber
hoyeh-hoyeh di rumah..
hahhaha..

tata semua..

mahu bermeset-meset..

winkwinkkk..

salamssss..

6 comments:

sI tEDI said...

ingat kena rejek dgn dak gedik..

la la l ala

Samaira said...

hehe
sian kena wat balik ekkk
kekeke

capri said...

kene rijek ngan dak gedik??
uwahhhh..
kakakakakaka..
sampainye hati die ip betolbetol rijek saye kan..
hahahah..

capri said...

sobsss..
sian saye kan cik samaira..
abes sume kene wat lek..
dari lukis pai siap..
uwaaaaaaaaa

maiyah said...

takpe wat blik :)

capri said...

kak miayah..
tape wat balek??
sobss..
sangat penat la kak..
cam ape je rase..
da penat nak wat keje..
manje sangat kot badan ni..
taley nak wat keje berat n banyak kali siket,,
teros nak mengeluh..
hukhukkk