Thursday, April 28, 2011

Hirtik Roshan Malaysia?

panas gila kan sekarang nih?
bila petang je rase macam tak sanggup nak keluar rumah..
bukak je pintu fuhhhh terik tak tahan..
pastu nanti hujann..
alhamdulillah la malaysia macam nih..
rakyat macam aku je tak reti syukur duduk kat bumi bertuah nih..
kekekeke


eh sekarang tengah tengok tv3..
cerita marimar..
kenapa tah aku boley tengok cerita nih..
kakak aku punye pasal la nih..


tadi tengah iklan..
aku tatau la kenape..
tetibe kakak aku tanye 
kakak : "dek, ape name mamat hirtik roshan malaysia tuh?"
aku : "aaaaa? sape je?"
kakak : "alaaaa yg tu laaaaa"
aku : "yg tu la ape? eii tah la tatau!"
kakak : "alaa yg berlakon citer pisau cukur tuh"
aku : "takan aaron aziz? ke yg pakai gigi besi?"
kakak : "tak la. yg sugar daddy tuh"
aku : "tatau aih aku"
kakak : "cari lah! google pelakon pisau cikur"
aku : caricari thenn..


korang tau tak siapa? 
hauhuahauha macam nak mati aku gelak..
sumpah aku tengok tade rupa pon macam hirtik roshan?
kahkahhh!
overrr gila kakak aku nihhh..


ni haaaa hirtik roshan malaysia katanya..


google

hirtik roshan malaysia dgn awek aku. hihihih

macam hirtik roshan ke?

p/s :: baby loveyou.. :))

2 comments:

h4ni3 said...

hahaha
betul la tuuu

ada rupa!! ;)

✿ emaxoxo ✿ said...

hahaha kelakar seh :D