Monday, August 15, 2011

sampai hati lis buat boo macamni?!!!!!

dah ramai tahu pasal lis..
dah ramai cerita pasal lis..
dah ramai tahu hubungan lis dengan dia..
tapi tade sorang pon tahu apa lis dah buat kat boo..
tade sorang pon tahu macam mana remuk hati boo bila lis buat macam ni kat boo..

mesti lis lupa kan apa pengorbanan boo selama nih..
mesti lis lupa yang boo sentiasa ada disisi lis selama nih..
tapi ni yang lis balas dekat boo?
ini yang lis cakap sayang boo?
ini yang lis cakap taley hidup tanpa boo?
pembongak ah semua tuh!
lis memang pembongak!

sampai hati lis pilih yusry..
sampai hati lis tetiber keluarkan kenyataan pasal niat korang nak nikah tahun depan?
sampainya hatimuuuu!

tak mengapalah..
boo harap lis bahagia bersama yusry si perampas itu..
orang berkata tak semestinya memiliki..
boo doa moga dia akan jaga lis..
kalau dia buat lis macam janda dia dulu siaplah dia!
menangis berlalu pergi
inilah nasib diriku yang malanggg ~ berlalu sambil menyanyi






p/s :: semoga berbahagia wahai lisa surihani. sobss. hancur hatiku mengenang dikauu ~

7 comments:

.sweet-ants. said...

hahha lis ye..
ingt sape rupenye lisa..cheh!

amie said...

eh kak sweet ants!
heee masok lg blog tak best nih..
masey kak.. hikk
yelah lisa..
wuu wuu kecewa.. :(

::FAIZ FARISH:: said...

haha.... smile

Redbloodsnow said...

hehehe...lisa rupanyaaa. ingatkan awek ko tadi taw. hehehe

amie said...

faiz, hehehe :)

amie said...

miss red, hehe..
nak kurangkan cerita pasal awek. ;p

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI