Wednesday, January 26, 2011

untuk yang memahami..

korang..
banyak yang bagi aku semangat dekat facebook and blog..
banyak jugak aku baca cerita yang boleh buat orang bersemangat..
yeahhh semangat waja satu malaysia!
tapi yang aku dapat?
hurmmm..

korang semua cakap..
sabar..
tahan la..
kuatkan hati..
kuatkan semangat..
lupakan dia..
remove dia..
blablablablabla..

serius weh korang semua..
aku dah cuba..
tapi aku tak bolehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..
jika kau fikirkan kau boleh kau pasti boleh melakukan *tetiba*

paling aku tak boleh bila ada orang cakap lupakan dia..
wehwehweh ingat otak ni sesenang aja buang memori ha?
bukan tak setuju ngan apa yang korang cakap..
ye aku tahu korang cakap sebab tanak aku sedey..
tapi tolonglah letak tempat aku ni kat kaki korang..
gilerrrr weh nak lupakan dia..

korang nak tahu kenapa kami jadi cani?
sebab semua salah aku..
aku terlalu kongkong dia..
aku terlalu cemburu..
aku terlalu PANAS BARAN..
aku terlalu taksub kat game and binatang sampai abaikan dia..
*even aku tak pernah lupa meset/kol dia dlm sehari*

tapi tu lahh..
yang mana ada baca blog ni then rasa diri tu panas baran..
fikirfikirkan lah..
memang susah nak buang..
aku pon dah juta kali try buang panas baran aku..
bukan buang la..
kurangkan siket..
tapi apa ada?
tada apa pon *hahahah*

untuk yang amek tahu hal dakni..
thanks sebab masih disini untuk bagi sokongan padu.. ;p

p/s :: saya masih simpan mesetmeset awak dan saya rindu awak tiap saat!

1 comment:

GerobokManja said...

bsbrla yee..
rmai lg yg leh memahami..
huhuhh..
nway nice 2 meet u..