Saturday, March 12, 2011

kenapa aku tunggu bulan empat?

dah berapa lama tak bukak blog?
tiap hari nak bukak tapi asyik keluar malware warning..
then tekan pangkah teros..
harini keraskan hati bukak jugak even dapat warning tuh..
tengok korang dapat je bukak blog dakni?
ah biar lah nak ada virus ke apa ke..


rasa macam lost gila sekarang nih..
macam hilang semua menda, dan hilang semua orang dalam masa yang sama..
padahal aku tak hilang sesapa pon..
aku je yang rasa sampai macam ni sekali..
rasa macam tade sesapa dengan aku..


aku rasa macam ni sekarang!


terfikir nak pergi bercuti..
ye aku nak pergi bercuti..
maybe dalam bulan empat..
kalau ade kawan nak follow ok la..
aku pergi sesorang aja kalau tade..
tatau nak pergi mana..
tapi aku nak laut..
tanak tempat yang semak sangat..
tetiba rindu pergi pangkor dengan kawan kawan ipoh..
korangg aku rindu masa tuh..
korang faham tak apa aku rase sekarang?
aku nak korang ada dengan aku sekarang nih..
sebab korang je boleh buat aku lupa segalanya..


perlukan tempat yang mana aku boley buat macam ni sesorang 

atau

macam ni dengan korang semua

dan

macamni.. :(

lepas ni tatau nak buat apa..
ada dapat offer kerja tapi macam tanak pulak..
even one company tu cakap,,
"kalau time tu tade kerja kosong pon kami akan create kerja untuk awak"
wahh seronok aku dengar..
tapii tah la..
ade sesiapa nak offer kerja lagi tak?
buat masa ni offer gaji paling rendah starting 2k dari one company tuh..
hauhauhauah amie amie..
jangan tamak nanti rugi..


untuk awak..
saye tatau nak buat ape dah dengan ship kite..
baru 2 weeks kot kite nih..
tapi tah la..
biar lah.. <3
i sayang you okay..


tak sabar nak tunggu bulan empat..
bulan empat habes practical..
bulan empat bulan due kakak melahirkan si kecit..
bulan empat plan nak pergi bercuti..
mengharapkan bulan empat menyempurnakan bulan sebelumnya..
mengharapkan bulan empat permulaan untuk aku berubah..


p/s :: aku hanya ingin kau tahu besar nya cinta ku tingginya khayal ku bersamamu..

2 comments:

syafiqa said...

amie,
bawak iqa pegi bercuti bole.
pulau perhentian jom ..? ;D
amie.
xnak keje tu bagi iqa lah...
tgh cari ni.haha. (pdhl bljr lg)
oke.tamao sedih2.pape call je k ;p
renung2 kan dan selamat beramal ;p

amie said...

iqa,,
pulau perhentian?
jomm..
org da lame tak pegi sane.. :(
org pon tgh belajar ni.tp offer keje dah dpt.. :)
mekasey iqa.. :)