Sunday, October 10, 2010

entry jiwang.scroll down please.haha!


nahhh,,sape kenal dengan budak gedik manja lam pic nih?
lalallalala..
permulaan eh bukan mukadimah post nih,,
kalau agakagak tanak bace please scroll down and pergi ke post laen..
sebab arini je aku da buat 3 post baru..
nak sangat kan aku update blog haaa ambek kau..

ini budak,,
cinta hati aku..
ahh kalau da korang memang follower aku dari start aku buat blog mesti tahu..
sebab die ni la bahan cerita aku dari dulu sampai sekarang..
biler aku update post jiwang mesti ade muka budak gedik nih..
dan kali ni aku post pasal die sebab die suroh..
die cakap kalau tak,aku tak sayang die..
haiyohhh cintaa..
sebek la aku sayang kau tahu tak?
hhehehe..

cintaaa,,
mekasey sebab tahan ngan saye selame da dekat 2 tahun nih..
saye tahu banyak dah awak makan hati ngan saye..
semalam pon saye tahu puas da awak menangis sebab saye kan..
saye selalu sangat marah awak sekarang nih..
biler tension ngan bebudak umah,ngan kerja project semua,,
semua saye akan lepas kat awak..
nak tahu kenape saye lepas kat awak bukan orang laen?
sebab saye tahu awak sayang saye..
sebab saye tahu awak sorang je ley paham saye..
awak sorang je ley tahan ngan perangai panas baran saye nih..
biler saye bentak and maki awak saye sedar saye buat awak menangis..
tapi tu cara saye lepaskan marah saye..
and saye tahu awak paham saye lebey dari semua kan?
biler saye perlukan awak,,
awak oweys je ade tok saye..
kekadang saye buat kerja sampai lewat malam awak temankan..
saye tak meset pon tapi awak tunggu gak..
biler saye nak tido saye meset awak then tanye buat ape..
awak selalu jawab tertido sebab tunggu saye..
padahal awak tunggu tu tok dapatkan meset saye wish nite aja..
kesian awak..
esok bukan nye tak kerja tapi awak memang nak tunggu saye..
awak nak tahu saye tido kul bape and esok nak kene kejut kul bape..
kekadang biler saye exam saye suroh awak kejut awal pagi..
awak sanggup bangun tuk kejut saye..
then tido balek..
awak nak tahu?
awak lah jam loceng saye yang paleng setia sekali..
biler kite gaduh awak tade cr saye..
tanak pon kontek saye..
biler saye tanye kenape awak jawab masingmasing pk kesalahan diri sendiri..
and bia saye kumpol rindu kat awak..
tapaya buat macam tu pon rindu saye memang dah terkumpol paham tak?

agakagak cukop tak cinta?
saye nak mandi nih..
hauhauhauha
nantikan ceklat daim okay?

p/s::: iloveyou till the end.. :)


1 comment:

kopiteacup said...

suwetttt...llallalalla